Skrivet den: 2012-03-20 Klockan: 23:25:00

Repris: Dag 16 - Låt du gråter till.

Stausuppdatering tisdag afton:
- Bilen tvättad. Fortfarande inget regn.
- Födelsedagspresentinköp halvvägs.
- Morgonrunda avklarad idag för första gången efter sjukdom. Dock visst bendarr efteråt.
- Föräldrar i startgropen för att anlända i morgon lunch.

Jag har återupptäkt MTV och har den på nu så ofta som jag kan och får för ungarna. Jag är bara så himla förtjust i musikvideosar och det var så länge sedan jag fick se sådana.
Därför vill jag idag ta en dag i musikutmaningen i repris. Jag fick nämligen se en musikvideo på MTV på en låt som jag glömt bort.

Det är ju detta som är så roligt med musikutmaningen, att man får verkligen gräva i sina minnesgömmor för att komma ihåg vad det är som efterfrågas. Dock många gånger så grävs det inte tillräckligt djupt i gömmorna och många guldkorn hittas aldrig. Inte förens man blir påminnd om den av något annat kanske, något helt oväntat.

Dag 16: Låt du gråter till.
Självklart är det ju denna sången och det visste jag ju. OM jag bara hade grävt tillräckligt djupt. Och speciellt nu, när jag kommit i kontakt med allt detta svåra men ändå så nyttiga att veta om >>>, >>> & >>>, så tycker jag att den passar alldeles utmärkt att komma ihåg.
Och visst grät jag idag, vid frukostbordet, när jag fick höra den igen.

I must be strong.
And carry on.
Cause I know.
I dont belong.
Here in heaven.




En god natt önskas!

/Y

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gomorronkram :)

MTV e verkligen tonår för mej hahha .D satt ju som klistrad då ;-)

Kramar på dig!

2012-03-21 @ 10:06:51
URL: http://sommerseth1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0