Skrivet den: 2017-04-26 Klockan: 09:09:33

Vårt påsklov



Nuestras vacaciones de Semana Santa. 


- Yohanna i Las Palmas berättar om sitt påsklov



Ny är våren här. 
Full fart framåt!

/Y



Skrivet den: 2017-04-14 Klockan: 14:23:59

Vi har varit på Sioux City



Efter ett kort uppehåll på grund av tekniska problem...


- Yohanna sänder från Sioux City




/Y



Skrivet den: 2017-04-08 Klockan: 10:33:13

Yohanna ❤ Sweden

Skriv inläggstext 

- Yohanna ❤ Sweden 🇸🇪

Skrivet den: 2017-04-06 Klockan: 09:23:38

Jag sänder från stranden



...och börjar få koll på hur detta fungerar nu väl 🙄😬🤔



- Yohanna i Las Palmas talar om livsstilsförändring



Har du några synpunkter, tips, förslag etc på hur det här videobloggandet ska bli bättre?
Talar jag för lågt tex?
Det är så himla svårt att sitta och snacka högt med mobiltelefonen bland folk tycker jag 😊





/Y


Skrivet den: 2017-04-04 Klockan: 23:26:43

Från jobbet



...två dagar i rad. Detta räknas nästan som en vana nu va?!? 😜


- Yohanna i Las Palmas sänder från jobbet



Från jobbet och vårt nya kontor som jag är så stolt över. För att jag fått vara med och inreda det 👍🎈




Ni är så välkomna in om ni har vägarna förbi Gran Canaria och Playa del Ingles 👍

/Y



Skrivet den: 2017-04-04 Klockan: 09:24:34

Jag provar att videoblogga



Tänkte att det skulle gå bättre för mig så här 😜

Si hay alguien que quiere este en español, avísame. 👍


- Yohanna i Las Palmas berättar om helgen




Parken vi var i heter alltså "Parque Sur Maspalomas" och ligger precis bredvid Holliday World. 

Vi hade värmebölja och calima (sanddimma från Sahara över himlen därför så grått). Termometern visade 28 när vi åkte från Las Palmas och stog på 36 när vi kom fram till Maspalomas. 



Ja, vad tycker ni?


/Y




RSS 2.0