Skrivet den: 2024-04-19 Klockan: 16:49:33

Hej då Fastighetsbyrån Gran Canaria!

(null)


Hej Då Fastighetsbyrån Gran Canaria!
Det har gått två veckor sedan jag gick.
Och jag har legat hemma i sängen med lunginflammation och brustet hjärta.
Men när det är dags att gå så är det dags att gå.
Hur ont det än gör.

Vi ska tala mer om detta men först har jag lovat att jag ska jag göra ett affärsmässigt avslut på ett proffsigt sätt.

Den 2 april slutade jag som franchisetagare på Fastighetsbyrån Gran Canaria för att gå vidare i livet mot nya äventyr och nya utmaningar.
Kvar på kontoret finns mina ex-kollegor som kör vidare och allt ska fungera som vanligt.
Jag är så himla tacksam för att jag fått gjort denna resa och hade jag inte fått gjort den så hade jag inte varit den personen som jag är idag och som jag är riktigt stolt och imponerad över. Jag tar med mig fantastiska minnen och härliga upplevelser. Men kanske viktigast av allt, en massa intressanta människor som jag lärt känna.
Tack Fastighetsbyrån för att jag fått vara en del av ert härliga gäng och för att ni tagit emot mig som en självklar del i er verksamhet.
Tack Fastighetsbyrån Utland för att ni trodde på mig och gav mig denna möjligheten att göra det som jag alltid har drömt om, driva företag och få jobba med bostäder.
Tack Fastighetsbyrån Gran Canaria för att ni gjort så att jag hela tiden utvecklats, lärt mig nya saker, pressat mina gränser och fått mig att tänka i helt nya banor.
Till alla våra anställda som vi har/haft, som lyft mig och fått mig att känna mig som en riktigt bra och inspirerande ledare som dragit lasset tillsammans istället för att piska på bakom.

Och sist och viktigast av alla: alla kunder som vi haft. Tack för att jag fått vara med på era bostadsresor på Gran Canaria, fått vara en drömfabrik och en del av era bostadsaffärer. Det har varit en ynnest och ett äventyr!

Nu börjar något nytt.
Men en epok går i graven med detta.


(null)


¡Adios Fastighetsbyrån Gran Canaria!

Han pasado dos semanas desde que me fui.

Llevo este tiempo en casa, en mi cama, con neumonía y el corazón roto.

Pero cuando llega el momento de irse, hay que irse.

No importa cuánto duela.


Hablaremos más sobre esto pero primero he prometido hacer una despedida profesional.


El 2 de abril dejé mi puesto como franquiciada en Fastighetsbyrån Gran Canaria para seguir adelante hacia nuevas aventuras y nuevos retos.

Mis compañeras siguen en la oficina y todo debería funcionar como siempre.

Estoy muy agradecida por poder haber hecho este viaje porque sin este no sería la persona que soy hoy y de la que estoy muy orgullosa. Me llevo recuerdos fantásticos y experiencias maravillosas. Pero a lo mejor, lo más importante, son las personas que he conocidos.

Gracias Fastighetsbyrån por dejarme ser parte de su equipo.

Gracias Fastighetsbyrån Utland por creer en mí y darme esta oportunidad de hacer lo que siempre soñé: ser empresaria y en el mundo de las casas.

Gracias Fastighetsbyrån Gran Canaria por hacer que me evolucionara constantemente, aprendiera cosas nuevas, superara mis límites y me hiciera abrir mi mente y pensar de maneras completamente nuevas.

A todos nuestros empleados que tenemos/tuvimos, que me animaron y me hicieron sentir como un buen jefe - que, en vez de amenezar y castigar, inspiraba para que todos querian dar su mejor.


Y por último y más importante de todo: todos los clientes que hemos tenido. Gracias por permitirme ser parte de sus compras y ventas de casas en Gran Canaria, por poder ayudar a cumplir vuestros sueños. ¡Ha sido un placer y una aventura!


Ahora comienza algo nuevo.


Pero una era se va a la tumba con esto.






RSS 2.0