Skrivet den: 2011-09-19 Klockan: 00:09:37

Helgens beachwalk + musik

September och skolorna har börjat.
Det märktes VERKLIGEN i helgen när vi var på stranden.
Efter att, under sommaren och semestern varit proppfull >>>, så kändes det nästan som om vi var ensamma där nu.



Och så var det den braiga tiden i månaden >>>. Lågvatten mitt på dagen med bred och fin sand att köra beachwalk med barnvagnen på.
Och nästan inget folk att köra hälsenorna av.
Dock lite mer folk på söndagen än på lördagen. Men fortfarande ingen trängsel.
Kan det bli bättre?

Ja, faktiskt. Det kan det.
När man, som vi, åker till samma strand, vecka ut och vecka in, under hela sommaren. Så kommer man lätt i lag med annat folk som åker till samma strand, vecka ut och vecka in, hela sommaren.
Så även denna helg.
Och tänk, damen i detta sällskap sa att det så ut som om jag hade blivit smalare.
Tänk ;)
Det kunde bli bättre.



Andra beachwalkbilder att jämföra med. Men ärligt talat så ser JAG ingen skillnad. Fast det kan ju bero på fotografen ;) (kan man ju alltid hoppas på):
- 20 augusti +14 kg
- 6 augusti +15 kg
- 10 juli +16 kg, 30 maj +14 kg, 8 maj 16 kg

Så ett tips till er som vill åka hit på semester, juli + augusti proppfullt på stranden och folk överallt = högt tempo och mycke puls. September + oktober, ev maj och juni, lugnare tempo och lite ödsligare på strand och i shoppingcentrum.
Det beror på vad man vill ha.

På begäran och önskemål så avslutar jag med ett smakprov från min musikmackapär som fått sig ett par nya gästspelare. Med ny musik i spelaren så känner jag mig vipps mer på alerten.
Jag fortsätter att leta godingar.



Jag är inget fan av Kylie, men denna var det så bra gångrytm i så den fick hoppa med i låtlistan.
Håll till godo.
Har ni några andra tips på gånglåtar?

Nu en god natt!

/Y

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Jo visst syns det! Vad duktig du är. Ha en fin vecka. Kram

2011-09-19 @ 08:39:58
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0