Skrivet den: 2013-07-01 Klockan: 09:29:00

Måndagslista från sängkanten

.....och det är ingen hejd på hur modern jag är IGEN >>> som kan blogga från mobilen och GÖR det.
Ni blir väl impade?
Eller hur?
Jag är skitimpad av mig själv.
Det får jag ta upp i listan.

 

 

 



Nej skämt åt sida så är det jättepraktiskt.
Nu till exempel så ligger hela familjen och sover FORTFARANDE, det är ju sommarlov och jag har drillat dem hårt till att sova längre än till sju då.
Ja inte Älsklinen. Han är uppe och jobbar sedan länge. Men alla vi andra, inklusive min lillasyster som kom och hälsade på i lördags och ska stanna i tio dagar, de sover.

 

 

 



Inte jag.
Jag sover inte.
Jag bloggar i sängen och passar på innan en ganska så körig dag börjar har jag på känn.

Guldklimpen har tid hos fotdoktorn nu på morgonen och vi ska alla ta bussen dit. Sånt tar tid.
Så tänkte jag att vi skulle gå tillbaka genom gamla stan, förbi katedralen och turista lite på hemvägen.
Kanske ta en fika.
Man måste ju passa på när man har besök.

På eftermiddagen så är det engelskaklass igen för snubben som vill öva och sånt ska ju förberedas.
Och så går tiden.

Vi kom tillbaka från sommarstugan igår kväll och ska vara i "stan" i några dagar. Sen ska vi åka tillbaka till sol och bad igen och njuta.
Det får bli dom det blir.
Inget är bestämt......än.
Jag gillar ju att planera.

Men måndag är det och då blir det lista över saker att vara tacksam över. 
 
 


 
- att min lillasyster är här och hälsar på.

- att vi har solat och badat i helgen. Jag badade för första gången i havet i år.

- att vi ska åka tillbaka snart och sola och bada mer.

- att jag stog på loppis med en kompis i lördags och det gick bra.
Jag gick plus i alla fall....

 

 

 
Jag på loppis i strålande sol.
 
 



- att det är sommarlov.

-att ungarna sover till mer än sju på morgnarna då.

Men nu vaknade alla så nu är det dags att ställa in sig på röj här.

/Y
 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: countrylivingintheciity.blogg.se

Vad mysigt du har det och vilken fin brunfärg du har på kroppen!

Ja det är väldigt bra nu när man kan blogga lite var stans. Jag brukar blogga på mobilen när jag ändå pendlar in till stan med tåg men det är synd när det strular ibland och texten försvinner.

och snart är det dags för en utmaning hoppas jag? jag sitter här och är beredd! :)

Svar: Ny utmaning upplagt. Bara att sätta tänderna i ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-01 @ 10:40:53
URL: http://countrylivingintheciity.blogg.se/
Postat av: Freja

Jag vaknar alltid tidigare än de andra i familjen, så lugnt och skönt att ligga kvar i sängen och fixa med blogg och annat!

Svar: Ja detta var en vana jag kan lätt vänja mig vid. Men för mig går det inte att kommentera på bloggar via min mobil, DET är tråkigt.
Yohanna i Las Palmas

2013-07-01 @ 21:24:30
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0