Skrivet den: 2013-06-26 Klockan: 01:59:00

Här bloggas det i sängen

...något som jag var helt övertygad om att jag skulle göra FÖRST av allt, så fort som Lillskatten flyttat till eget rum.
Ligga i sängen på kvällarna och läsa, blogga, surfa, tala med Älsklingen (observera i vilken ordning de ordnas upp i) och kanske lite annat trevligt som man kan ägna sig åt när man inte behöver vara tyst som en mus och ha lampan släkt för att inte väcka någon i spjälsängen bredvid.

 



Hur lång tid har det gått nu?
En månad?
Två?

Jag måste erkänna att det finns en massa andra saker som jag gör nu istället för det jag tänkte mig.
Eller EN sak - sova.
Gå direkt in i sängen och BOM ner i den Zzzzzzzzzzz.

Så rolig är jag.

Men nu ligger jag här i alla fall och vill skryta med att jag ligger i sängen och bloggar med lampan tänd och klockan är över tolv.
Tufft va?!?

Hur som helst så kom det Sverigebesök från Göteborg idag så vi har varit upptagna med det hela dan. Först var det betygsutdelning med avslutningssamtal med fröken i Guldklimpens skola på morgonen. Så Sverigebesök. Och på eftermiddagen sålde jag av lite bebisprylar till en tjej som kom hem till oss. Så nu har jag seperationsångest för det.

Och nu bloggning i sängen. Mitt liv är som en stor härlig äventyrshistoria.

 



Det har varit sol och varmt här i Las Palmas idag och det är vi glada för.

Det var det.
Ville bara skryta lite.

/Y


Kommentarer
Postat av: countrylivingintheciity.blogg.se

Hihihi ja du är så tuff du Yohanna! :)
När blir jag utmanad? Sitter ju här och väntar! :))

Svar: Visst är jag ;) Utmaningen föll bort denna veckan på grund av för mycket snor i hjärnan och för lite tankeverksamhet ;) Kommer igen snart.
Yohanna i Las Palmas

2013-06-26 @ 10:24:49
URL: http://countrylivingintheciity.blogg.se/
Postat av: Kenneth

här är det inte lika fint väder men ok varmt för o vara sverige :)

Svar: Varmt är bra. Det är tråkigt när man måste ta fram vinterjackan mitt i sommaren :(
Yohanna i Las Palmas

2013-06-26 @ 18:47:37
URL: http://rothvoss.blogspot.se/
Postat av: Freja

Hahaha, ett liv fyllt av spänning! Precis som mitt!

Svar: Spänning? vad är det? Kanman köpa lite på mataffären kanske när man känner sig extra trälig ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-06-26 @ 23:45:18
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Anna

Du är bara så himla skön och dina inlägg får mig alltid att småle eller asgarva högt!

Stor kram

Svar: Om du visste vad glad jag blir när du skriver så. Det är precis så jag vill att det ska vara. Men när jag sitter och skriver så låter det så hikimla träääälit ;) Tack i alla fall. Det värmde i hjärtat.
Yohanna i Las Palmas

2013-07-01 @ 14:57:47
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0