Skrivet den: 2013-01-16 Klockan: 13:38:29

Här kom det då äntligen

...paketet som jag väntat på sedan jag var i Sverige i mitten av december. Som kom på villovägar och låg på postkontoret i min hemstad utan att vi visste om det, för att avin kommit bort. Som kom till rätta och som mina föräldrar packade ner med lite annat smått, gott och glömt och som nu varit på väg hit ner till Las Palmas sedan FÖRRA måndagen >>>.
 
Väntan har varit lång ;)
 
 
 
 
Precis när jag klätt av mig och skulle hoppa in i duschen så plingade det på dörren.
Just i rättan tid ;)
Vilken jädra tur att jag inte hunnit hoppa in och missat besöket. Då hade det blivit tvunget med en tripp till postkontoret:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag gick ju BALOBAS på Tradera när jag var hemma i Sverige >>> och "råkade" buda hem en sån här. Visserligen gammal, sliten och fungerar visst inte helt som den ska.
Men är det billigt så får man ta det för vad det är - BEGAGNAT.
 
Och som jag sett fram emot att kunna Whatsappa, Instagramma och blogga från mobilen. Sist av alla men vaddå?
Och så fungerar inte SIM-kortet....blä.
Men det var ju väntat.
Allt kan ju inte gå som på räls.....muuuuhähähä, som det gjort det hittills ;)
 
Bara att hoppas på att mobilen är låst och bara att låsa upp så fungerar den.
Man kan ju alltid hoppas ;)
 
Men God Jul för 17-singen Yohanna.
 
Lite annat som trillade med var blåbärssoppa till Irmas, ibland, krånglande mage. Sånt ska visst vara bra har jag fått höra. Min lillasystern avlagda sommarklänningar från tidigt 80-tal. Mina Barbisar som JAG lekte med när jag var liten, DET är återvinning ;) Några passväskor som jag också "råkade" buda hem från nätet. Och naturligtvis lite marinader till köttstyckena i sommar ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vad roligt att få paket. Hoppas att du får till det med Ajfonen :)

Svar: Ja man löser att problem så bildas det två nya ;) Det är mitt liv ...
Yohanna i Las Palmas

2013-01-16 @ 15:12:56
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Alfva

Men ÅH nej! När du äntligen blivit med ajfån! Men texten indikterar ju att det har med operatörsrättigheter att göra, så att låsa upp den borde göra susen! Håller tummarna för det!

Svar: Ja jag hoppas VERKLIGEN att det bara är att låsa upp den. Tänk vilken besvikelse om det skulle vara något annat strul ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-16 @ 16:06:22
URL: http://alfva.se
Postat av: Freja

Typiskt! Du har väntat så länge, då vill man bara att det ska fungera NU! Men det löser du snart och sen kan du appa på ;-)

Svar: PRECIS! Nu nu nu, vill jag att den ska fungera. Och helst igår också. Nu får vi se när jag få tid att gå iväg och låsa upp denna.
Yohanna i Las Palmas

2013-01-16 @ 18:50:31
URL: http://frejareddevil.wordpress.com/
Postat av: Anna

Åh, grattis till nya leksaken! Och jag som trodde att jag var sist ut i denna teknikdjungel! Fast egentligen var jag ju det eftersom du klickade hem din för länge sen förresten...

Hoppas du kommer igång snart då så kan vi kanske följa varandra på Instagram, för det har jag skaffat nu. Inte för att jag fattar så mycket men alla andra har ju det...

Kram

Svar: Fast din är med STOR säkerhet mycket nyare och mer finessig. Men visst, jag ska bara sparka igång denna så ska vi instagramma ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-16 @ 19:59:59
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Marie-Louise

vad trist hoppas du får igång telefonen. Kram

Svar: Jag får prova med en upplåsning så får vi se.
Yohanna i Las Palmas

2013-01-17 @ 19:19:19
URL: http://www.madredetres.blogg.se
Postat av: Teres

Hej Yohanna
i svergie kan man gå till vilken telebutik som helst och få sitt simkort tillklippt då passar det i Iphones
det finns även instruktioner på nätet om du vill prova att klippa själv
Mvh Teres

Svar: Klippt? Tillklippt? Nu förstår jag inte. Är det en ny grej? Jag har hört om att låsa upp telefonen och det ska jag prova. Annars så får du gärna berätta mer. Jag vill veta allt som kan vara möjligt ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-18 @ 07:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0