Skrivet den: 2013-01-15 Klockan: 13:43:46

Här väntas det på paket

...och ALDRIG väntas det så mycket som när det just väntas på något ;)
 
En julklapp som jag köpte till mig själv i Sverige, och som har varit på villovägar och FORTFARANDE verkar vara på villovägar efter att den blivit spårad första gången, är på väg hit sedan förra måndagen.
Och jag väntar SÅ.
 
Kommer den inte snart, har jag lust att fråga rakt ut i luften.
Men har en vag känsla av att ingen kommer att svara mig.
Sån är postgången här.
Paket har tagit TRE veckor på sig att komma fram tidigare, så det är inget konstigt med det.
 
Men kommer det inte snart.....
 
 
 
 
 
Annars så har vi en rejält jobbig dag är på G, har jag en känsla av. Älsklingen jobbar sent och vi ska på svenskakurs i eftermiddag.
Ja sånt har jag ju fått reda på att det finns här och då måste man ju se till att skitungarna får sig lite modersmålsundervisning.
Mycket att hålla ordning på som utlands-svensk-mamma.
 
Men vi får ta bussen med vagn och skitungar här efter lunch, försöka att underhålla Terminator-Irma i liten skolsal i två timmar och hoppas på att Älsklingen data-kursat färdigt tills det är dags att stressa hem och få skitungar i säng innan det är PÅ TOK för sent för 5-åringar att lägga sig en kväll innan skoldag.
 
Det kommer att bli en pärs.
Det känner jag på mig.
Men en sak i taget, en stund i taget så ska vi se om vi inte överlever detta också ;)
Tisdagar.
Vad är de bra för egentligen?
;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: messan

Där sa du ett bra namn....han är ju en snygging han och med lite toning i så blir det ännu bättre:). Kan nog inte bärga måste veta hur det går och jag ska se filmen när den kommer :). Klart jag hänger på vetja:).
Ha en fab tisdag!
Här är det snöstorm:(.
Kram

Svar: Ja nu blev jag alldeles svettig i handflatorna när jag tänker på Matthew i den rollen ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-15 @ 15:23:49
URL: http://www.jagochinms.blogspot.com
Postat av: Freja

Ja, såna turer har vi oxå haft när ungarna var små och skulle vara med på nån aktivitet som stör hela schemat... Det är bara att ta det steg för steg och försöka överleva... Hoppas det gick över förväntan bra och sen är jag supernyfiken på vad det är i ditt paket!

Svar: Det GICK över förväntan. Tänk att det brukar gå så bra när man oroar sig. DET skulle man göra oftare. Ja kanske inte jag då som oroar mig för allt ;) Vad det är i paketet? Ja det blir en överaskning förstår du väll ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-15 @ 20:32:49
URL: http://frejareddevil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0