Skrivet den: 2012-11-29 Klockan: 13:33:17

Här slösas det papper

...för just nu går skrivaren varm och spottar ut ark efter ark som ska försäkra oss om en problemfri resa till Sverige. Problemfri i alla fall angående resan eftersom det är biljetter som jag skriver ut ;)
Det kan ju vara dags.
Vi åker ju på söndag.
 
 
 
 
Ghhhaaaaaa!
Jag hade egentligen tänk att skriva om spanska MAMMOR - MADRES ;) Något som jag gått och funderat på läääääänge.
Många observeringar och tankar som skulle få komma ut och bli till något beskrivande.
Men det blir FÖR mycket.
 
Kan det blir så där för er också?
Att det man ska skriva om blir för mycket för att få ordning på och få ner på pränt. För mycket för att det ska bli någon struktur på.
Och kanske lite FÖR upprörande för att jag ska kunna tänka sakligt på det.
 
Det får ligga och mogna till sig lite i huvet så får vi se om de flygande tankar, som mest beter sig som en skock yra hönor eller vettskrämda fåglar just nu, lugnar ner sig lite så att det går att flytta om dem till något som skulle kunna gå att läsa med behållning ;)
 
Det blir skolhämtning och tvätt-upphängning så länge.
Lugnande trygga, tråkiga saker...
 
/Y
 
PS Glöm inte Real Lifen >>> tills ikväll. Redan torsdag. Inte klokt. Skynd skynda ;) DS

Kommentarer
Postat av: Freja

Jag har sådana inlägg liggande på lut, de får gro till sig ett tag. Som jag först skriver i affekt, sen bearbetar lite eftersom, tills jag känner att jag är lugn och kan stå för allt jag skrivit...

Svar: Ja de får ligga till sig och mogna ett tag. Tills tankarna lugnat ner sig lite. Lite för rörigt just nu ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-11-29 @ 19:44:04
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Spanienfrugan

Ser fram emot det inlägget om Madres! ;)

Svar: Ja fast det får ligga till sig och mogna lite ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-11-30 @ 11:32:14
URL: http://spanienfrugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0