Skrivet den: 2012-11-22 Klockan: 13:38:00

Här rensas det fortfarande

...och nu har turen kommit till LEKSAKERNA som ska få sig en omgång av mitt kritiska öga ;)
 
Men först med anledning av veckans Real Life-tema så måste jag få berätta att för 4:e dagen i rad, och det är rekord för mig ;) så har jag fått på mig mascara vid morgontvagningen.
Jag kan snart kalla mig inskolad för att börja jobba ;)
 
Men nu över till leksakslådan, EN av tre.
Detta tar banne mig aldrig slut.
 
Och i eftermiddag kommer en kompis och ska hämta de kläder som hon lånat ut till Irma och som är urvuxna nu. Det är perfekt när man kan lånbytas med varandra.
Men nu har jag INGEN aning om vilka kläder som är hennes och vilka som ska säljas på loppis.
Därför kommer hon hit för att hjälpa mig.
 
Sedan är det tänkt att vi ska gå till parken med ungarna så de får springa av sig. Men det regnar av och till här idag, så det får vi se hur det går med det.
 
Men leksakslådorna alltså, och så skolådan och inte att förglömma krims-krams-lådan.
Rensa, rensa, rensa.
 
 
 
Vad i hela friden ska man med HUNDRA mjukisdjur till?
 
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Mor & Far

Ta med några till Bianka, hon älskar att bita sönder dom.

Svar: Men det är ju BARA en hund ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-11-22 @ 14:48:03
Postat av: Mor & Far

Även bitsaker KRAM

Svar: Ska hunden ha leksaker nu ;) ?
Yohanna i Las Palmas

2012-11-22 @ 14:49:12
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack så mkt, jo all stress påverkan än väldigt negativt.
allt bra med dig?
kika gärna in på länken i mitt senaste tips i bloggen.
Händer ikväll?
kraaam

Svar: Ikväll häde det att vi gick till parken och lekte lite. Inget mer spännande. Stressa inte så mycket, försök ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-11-22 @ 16:31:47
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Therese

JA du all dessa saker... som får ben å alltid är på nedervåningen istf barnens rum. Mysko. Å så här innan jul å påfyllning krävs nog att jag ser vad som kan kastas elelr skänkas bort. KRAM!

Svar: Ja det måste göras rum för allt nytt skräp som komma skall ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-11-22 @ 16:51:40
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0