Skrivet den: 2012-06-14 Klockan: 00:33:18

Filmtajm: Derailed

Jag vet att jag borde ha satt mig med sammanställningen av Real Life i kväll. Men det kom något emellan som vände upp och ner på hela huset och det blev kallabalik från golv till tak.
Jag får berätta mer en annan dag.

MEN när jag ÄNTLIGEN satte mig ner i soffan så började en film: Derailed >>>, och jag blev FAST.



Det börjar som en vanlig Jenifer Aniston-film, och Älsklingen suckade och sa:
- Det här är en av dina filmer.
Men det är ingen typisk kärleks-humor-film, det är något helt annat. Och ända tills på slutet så har man ingen aning om vad det är som händer eller hur det ska gå.
Sånt gillar jag ;)

Hur jag har kunnat att missa den, eller ens inte höra talas om den, är för mig en gåta. För nu satt jag som klistrad.
Se den!
Om du inte sett den förståss ;)

Och sammanställningen, den får jag ta i morgon.

God natt!

/Y

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Bra film! Och bra att du prioriterade...och så hinner jag med ;-)

Postat av: Gardenhouse

Där gjorde du rätt val allt igårkväll!
Ska hänga på till veckan, för mycket att göra för lite tid!!!
Fin avslutning på veckan!
Kram Sussi

2012-06-14 @ 13:20:11
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0