Skrivet den: 2012-07-06 Klockan: 10:47:18

Bloggstrul

Jag har, precis som MÅNGA andra varit med och använt och utvärderat blogg.ses nya bloggplattform. Det har varit lite strul hit och dit i flera veckor nu.
Säkert mer än vad jag märkt. Därför vill jag testa nu med er.
Detta inlägg lägger jag ut NU, klockan 9:47 här på Gran Canaria, 10:47 hemma i Sverige.
Kan någon vara snäll och skriva en kommentar med klocklaget då den så det :D
Pleeeeeese ;)
 
 
För jag har märkt att kommentarerna kommer väldigt mycket senare än när inlägget publicerades :(
 
Sedan så finns där en nu funktion i kommentarerna att jag ska kunna svara på dem med ett direktsvar och det svaret ska komma till kommentatörens e-mail. Det fungerar inte för mig när jag svarar till mig själv.
Har ni fått e-mail från bloggen med mina svar?
 
Jag tycker nämligen att det är så himla jobbigt att man som kommentatör ska behöva gå tillbaka in på inlägget för att se om man fått svar.
DET funkar inte för mig.
DET tröttnar jag på.
 
Så har alla frågorna från Gran-Canaria-svaren >>> försvunnit.
Kommer ni ihåg? Ni fick skicka in frågor om hur det var att leva här >>> och så svarade jag så gott jag kunde.
Alla de frågorna hade jag liggandes i ett utkast och svarade på lite pö om pö när andan föll på.
I plattformsbytet så försvann alla dessa frågor, för de var visst för gamla på nått vis ;) och nu sitter jag här utan frågor...
 
Om ni inte hittar frågor och svar bland de som redan finns, så får ni gärna skicka in så fortsätter jag med GranCanaria-berättelserna.
 
Till slut så har jag sett att det kommer upp en KO lite då och då när man vill kommentera hos folk på blogg.se. Det betyder ju att något strular men ibland så kommer faktisk komentarerna fram ändå.
Häng kvar, vi hoppas att det fixar sig fort.
 
Om inte annat så kan ni ju alltid skicka en hälsning på Fejjan >>>.
 
Hat så underbart i sommaren och nu ska det FREDAGSVÄGAS här.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

11:29
Vad tråkigt att det strular och försvinner. Jag vet hur jag själv sitter och svär emellanåt när man gör uppdateringar och det inte funkar som man vill.
Härlig fredag på Er!

Svar: Tack för svar. Då vet jag att DET fungerar i alla fall ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-07-06 @ 11:31:37
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Åsa

10:47 står det här :)
Kramar!

Svar: Tackar!
Yohanna i Las Palmas

2012-07-06 @ 14:07:57
URL: http://sommerseth1.wordpress.com
Postat av: Anna

Visst har det varit lite strul med nya (som om jag inte skulle ha märkt det med en bortplockad blogg i flera dagar...). Upplevde också att det tog tid innan inlägget publicerades ett tag, men upplever att det blivit bättre nu (men som du själv säger så är det ju svårt att veta när de kommer ut). Den där kon har jag stött på flera gånger, söt men väldigt irriterande!

Fick avisering av din svarskommentar via mail en gång, men numera kommer det direkt till min inloggning på blogg.se (antagligen för vi kör på samma domän).

Vi får väl vara tålmodiga ett tag till (jag kör ju visserligen dubbelt nu sen min blogg försvann men det är väl ingen tanke på längre fortsättning med det tror jag)och hoppas att alla buggar reder ut sig!

Kram

Svar: Tååååålamod! Men INTE min starkaste sida tyvärr ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-07-06 @ 14:27:56
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Freja

Tjoohoo, här är klockan 17.55 just NU! Pip... Och för mig funkar det med att jag får mail med dina svar, det är kanon tycker jag. Jag kommer inte alltid ihåg att jag kommenterat och jag läser massor av bloggar, så att själv gå tillbaka till tidigare inlägg, ta upp kommentarerna och kolla om jag fått svar, nä, det funkar inte.

Svar: Javisst jag tycker att det är jättesmidigt så här. OM det fungerar vill säja. Nej att gå tillbaka för att se om man fått svar, det funkar inte för mig heller.
Yohanna i Las Palmas

2012-07-06 @ 17:56:54
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0