Skrivet den: 2012-08-04 Klockan: 14:57:58

Här har det fyndats

I går gick ju ungarna och jag upp till närmsta shoppingcentrum, La Ballena (Späckhuggaren), som ligger cirkus 15 minuter med barn- och barnvagns-släpande uppfrån mitt hus.
Det skulle inhandlas dop-present till dopet vi ska på, på söndag.
 
Fy 70-singen vad det är svårt med dop-presenter.
Med alla presenter för övrigt.
Men speciellt med dopgåvor.
Det ska ju vara något speciellt, något som är ett minne från denna speciella dag, och som man förhoppningsvist ska ha nån nytta av.
 
Skitsvårt.
 
 
Men jag hade en tanke om att jag ville ge bort en fin ram med ett par fina kort på dopbarnet. Jag var ju på BB när han föddes >>> och därifrån fick jag ett par fina bilder.
Kan det bli bra tro?
 
Och det är ju super-REA just nu, så tror ni inte att jag hittade en bikini också ;) 2 euro delen, som hittat. Och satt kalas också när jag kom hem och provade.
Så kul det är.
Får nog gå tillbaka dit, för de hade flera modeller till samma pris.
Bikinisar kan man ALDRIG få för många av ;)
 
 
Men det är ju helt omöjligt att ta bra bilder på sig själv, speciellt halvnaken. Känner mig som värsta pinuppan och så är inte kul att känna.
Får öva på det där, med att ta kort på mig själv.
Pinuppandet kanske jag inte ska öva på SÅ mycket. Inget bra att kunna...
 
/Y

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Gud va snygg du är människa! Och bikinin med såklart ;) Och doppresenten ger jag en stor tumme upp för! Känns personligt och det är det som är dom bästa presenterna :)
Kram

Svar: Man tackar tackar inte varje dag man får höra sånt ;) (pik till gubben...). Och jag är också ganska så nöjde med gåvan, det blir nog bra.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-04 @ 15:44:02
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Anna

Jättebra dop-present tycker jag!

Och supersnygg bikini på en supersnygg kvinna!

Trevlig lördagskväll!

Svar: *rodnar förläget* och tack detsamma ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-04 @ 16:45:11
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Mor

Min vackra dotter,skitsnygg bikini.

Svar: puss
Yohanna i Las Palmas

2012-08-04 @ 18:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0