Skrivet den: 2011-07-28 Klockan: 13:34:33

9 år sedan!

För hela nio år sedan så kom jag just hem från att ha sett på soluppgången tillsammans med Älsklingen som jag fått en puss av för fösta gången.
Precis som det ska vara på en sol- och badsemester.

Föga visste jag då att semesterromansen skulle vara så länge och resultera i, hittills, en stycket Guldklimp och en Lillskatt. Tillhörande kackerlackslägenhet och en skokartong till bil.

Storyn om hur jag kom att komma hit på semester berättar jag om här >>>.


Året var 2002 och jag hade åkt till Gran Canaria på semester med min blivande svägeska och svåger.

På den tiden fanns det inga digitalkameror. Eller jo de fanns. Men inte i var mans hand och definitivt inte i min. Så för att få fram en bild från vårt första möte var jag tvungen att ta fram PAPPERSALBUMET (kommer ni ihåg vad ett sånt är?) och scanna in pappersbilden.

Vi borde fira något idag.
Men hur?
Det enda jag kan komma på är att laga god mat, men sånt ska jag ju hålla mig borta ifrån nu när jag kämpar mot vågen.
Vad kan man göra för att fira som INTE har med mat, vin, godis eller någon annan matnjutning att göra?

Det får jag fundera på.
Nu rullar det på här.
Redan torsdag.
Inte klokt!

/Y 

Kommentarer
Postat av: Anna

En puss i soluppgången kanske är ett bra sätt att fira med ;)

Grattis!

2011-07-28 @ 18:29:48
URL: http://ionlywish.wordpress .com
Postat av: Katja

Men Yo, även nyttig mat är god! Mat är nyttigt :)

Håller med föregående kommentator; en puss i solnedgången vore väl nåt ;)



Kram och Grattis till 9 år tillsammans!!

2011-07-28 @ 18:33:43
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

En extra puss som leder till något mer är både bra för relationen och vikten ;) Kram vännen

2011-07-28 @ 22:17:12
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0