Skrivet den: 2016-01-05 Klockan: 02:25:17

Jag laddar om



Aqui estamos preparandonos para el gran finale de la navidad:
Los Reyes Magos!
 
La Navidad ha pasado desmasiado rapido y demasiadas cosas han permanecido sin solucionar.
Todavia hay tiempo pero yo queria hacer tantas cosas con tanto tiempo libre antes de empezar a trabajar a tiempo completo la semana que viene.
 
Pero hoy hemos hecho un gran trabajo: empaquetar TODOS los regalalos para Reyes. Mañana podemos disfrutar de la cabalgata con la concencia limpia.




 
 
Här håller vi som bäst på att ladda om inför julens GRAN FINAL:
-Trettondagen och de tre vise männens ankomst!
 
Ser att man i Sverige som bäst håller på att kasta ut julen och förbereda sig inför vårens ankomst.
Jag VÄGRAR!
 
Jag fick upp julen den 24:e och nu njuter jag för fullt för att riktigt suga ut det sista.
Men tiden går fort och det är fortfarande alldeles för många ogjorda saker som jag skulle vilja få gjorda innan jag börjar jobba heltid nästa vecka.
Jag vet hur det kommer att bli.
Fullt upp och för trött för att vara kreativ.
Skulle vara skönt att få dem gjorda innan.
 
Men det är dock alldeles för viktigt att få vara med familjen också.
Dels familjen från Göteborg som är här och åker hem på torsdag och dels den närmsta familjen som bråkar alldeles för mycket för att det ska kännas skönt i själen.
Vi måste få vara med varandra.
 
Så vi fick den bästa julklappen någonsinn: två semesterdagar till Älsklingen från jobbet. Så nu med alla helgdagarna som kommer och helgen själ så kommer vi att få en minisemester tillsammans.
Vi får se om de Tre Vise Männen kommer med det jag önskat mig, det ENDA som jag önskat mig detta år för att göra semestern komplett.
....komplett galen kanske...




 
Men ikväll har vi gjort ett hästjobb här.
Slagit in alla julklappar till Trettondagen så att vi i morgon bara kan njuta av paraden i staden i morgon, äta middag med de älskade och kanske ta julens första glögg ikväll när vi kommer hem och ungarna somnat och klapparna gnistrar under granen.
 
Vi får se.

 
/Y - som ska gå och lägga sig och tindra med ögonen lite nu.




Kommentarer
Postat av: Helena Ode

Ha en bra trettondag,KRAMAR från Sverige

Svar: Tack detsamma från Las Palmas.
Yohanna i Las Palmas

2016-01-05 @ 13:42:29
Postat av: Freja

Hoppas du får det du önskar och att ögonen fortsätter tindra!

Svar: Jajjemen på bägge punkterna.
Yohanna i Las Palmas

2016-01-05 @ 17:37:11
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0