Skrivet den: 2016-01-06 Klockan: 15:58:50

Jag firar Big time

(Feliz Reyes!
Que aquí estamos todo de escándalo hoy. 
Regalos en casa. 
Regalos en casa de los abuelos. 
Roscón. 
Almuerzo por allí. 
Regalos en casa de la tía. 
Más roscón. 
Y mañana hotel todo incluid. Que era lo único que yo había pedido y los reyes me trajeron. )





Idag är stora julafton och vi firar stort här idag. 
Paketkaos hela dagen. 
Och jag fick det enda jag önskat mig: tre dagar på all-inclusive-hotell med familjen innan vi avslutar julen och börjar att jobba igen. 
Nytt år och nya utmaningar. 

Glad trettondag!

/Y - som återkommer...


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Glad trettondag, och så härligt det låter!
Njut och må gott!
Kram

Svar: Tack detsamma!
Yohanna i Las Palmas

2016-01-06 @ 16:26:03
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com
Postat av: Amelie

Åhhh vilken underbar julklapp. NJUT :) Vad lika ni är du och din dotter.

Svar: Tack så mycket. Tycker du vi är lika? Det är inte många som tycker. Folk brukar säga att Guldklimpen är lik mig och Lillskatten sin far. Skönt att höra att det finns de som tycker tvärtom.
Yohanna i Las Palmas

2016-01-06 @ 16:26:26
URL: http://anneliestankar.wordpress.com
Postat av: Freja

Åhhh, bästa presenten! Det hade jag oxå velat ha, men det blir så stor affär eftersom vi behöver ta med katterna oxå...

Svar: Katterna kanske oxå vill åka på all-inclusive.
Yohanna i Las Palmas

2016-01-07 @ 23:26:43
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0