Skrivet den: 2014-05-25 Klockan: 16:09:26

Här kommer en liten sightseeing

....för vädret hör är inte 100% så jag tog mig faktiskt i kragen och gav mig ut på en fettbrännartur. 

Bungalowen alias sommarstugan i Puerto Rico till Amadores och tillbaka igen. 
Strandpromenaden. 










































































Man får passa på när tillfälle ges. 
.....eller tvinga sig ut när det inte finns några undanflykter ;)
Same same but diferent. 

Nu ska vi äta lunch här, packa ihop och åka tillbaka till vardagen. 
Nästa vecka blir det hallabalo på hög nivå. Bäst att vara beredd. 

Kanariedagsfirande, skolavslutning och långhelg med storbesök i sommarstugan. 
Bara att bita ihop ;)

/Y

Kommentarer
Postat av: Catarina Hambalek

Tack för underbara bilder! Älskar att läsa din blogg. Tycker du skriver så himla bra. Bilderna från ön blir som grädde på moset ;) Ha en skön sommar!

Svar: Tack så jättemycket. Nu blev jag riktigt glad :D
Yohanna i Las Palmas

2014-05-25 @ 18:26:17
Postat av: Marianne

Vilka fina bilder. Ser fantastiskt ut. Hade gärna en.sommarstuga där nere men, men får vara nöjd med lögenheten i Las Palmas. Jag är dessutom i Sverige för närvarande återkommer i september.

Svar: Lägenhet i Las Palmas? Vart då? Om man får vara nyfiken ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-05-25 @ 19:04:33
Postat av: Freja

Vilken vacker tur du tvingade dig ut på!

Svar: Ja man går inte och lider av utsikten. Mer av den gassande solen då och uppförsbackarna ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-05-26 @ 00:05:40
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Hyrestanten

Tack för turen!Roligt med alla bilderna.Kommer plötsligt ihåg känslan av att promenera där trots att jag bott i Sverige ett helt år i sträck nu och trott att jag glömt det :)

Svar: Ja visst kan känslan komma tillbaka bara genom att titta på bilder, eller en smak eller minne. Tänk om man kunde förmedla en känsla genom datorn. Eller det kunde jag ju nu ;)
Yohanna i Las Palmas

Postat av: Lena2

Börjar den fina promenadvägen i Puerto Rico o slutar i Amadores? Är den "likadan" hela vägen eller kliver man av och på så att säga. Måste gå där när jag kommer till ön nästa gång :-)

Svar: Man KAN gå utefter hela östsidan av ön. tex går ju jag efter havet när jag går från Puerto Rico till Arguineguin. Men då får jag gå på stora vägen. Men just mellan Puerto Rico och Amadores så har de gjort en speciell stranpromenad som är gättefin. Rekommenderas att provas på.
Yohanna i Las Palmas

2014-05-27 @ 11:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0