Skrivet den: 2014-03-11 Klockan: 00:31:50

Sammanställning Real Life - Matlagning

....och en ständigt ÅTERKOMMANDE maträtt hemma hos oss som inte kom upp någonstans hos de deltagande är..
....tada...
TACOS.
 
 
 
 
Fast hemma hos oss förekommer den INTE på fredagar.
Det är alldeles för mycket hackande och skärande för att vi ska orka med det på en fredagskväll.
DÅ blir det fryspizza ;)
 
 
 
 
De medverkade REAL-LIFE-deltagarna denna veckan är:
 
- Anna - Spagetti och köttfärssås. Ständigt återkommande här hemma också. Minst var 14:e dag.
 
- Freja - Våfflor och pannkakor. Pannkakor hemma hos oss också. Dock försöker jag hålla igen på återkommandet. Kocken har en tendens att äta upp alla innan de hamnar på bordet ;)
 
- Lisbeth - Pannkakor här också. OCH Flygande Jacob. DEN hade jag glömt bort. Dags att återuppliva den gamla klassikern som till ock med kanariske Älsklingen kan och kan UTTALA ;)
 
Det var allt för denna omgång. Går det som jag vill kör vi igen på torsdag kväll.
Håll tummarna.
Och tack för att ni var med ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jättekul att du dragit igång igen, har saknat både RL och Måndagslistan :D
Tänk vilket vanedjur man är ;)
Tacos glömde jag, men sedan ungarna flyttade hemifrån blir det väldigt sällan :)
Kramen

Svar: Härligt att höra att du saknat oss ;) nu ska jag försöka hålla igång.
Yohanna i Las Palmas

2014-03-11 @ 00:38:00
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com
Postat av: Freja

För någon månad sen skulle det definitivt varit tacos, för innan sonen började träna på köttfärssås var det tacos han gjorde. Inklusive guacomole, vilket jag tycker är bra att han lär sig göra själv och inte köpa färdig! Nu ska jag kolla hos de andra!

Svar: Ååååå guacamole. Det är en hit att kunna. Härligt när barnen hjälper till.
Yohanna i Las Palmas

2014-03-11 @ 19:10:04
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0