Skrivet den: 2014-07-28 Klockan: 00:52:41

Här har jag hittat något

....som jag letat efter ett tag utan att veta om det. 

Vi började söndagen idag med att åka på loppis. Få komma bort från sommarstugebråken ett tag och tänka på annat. 
Fynd, till exempel. 
Och startade med bakluckefrukost. 
Sånt känns alltid speciellt. 






Fast det var inte här jag hittade det där jag hittat. 

Det var på spanska blocket som jag hittade den. 
Min blommiga kimono. 
Där var den. 







Jag såg ett par sånna cirkulera på några bloggar förra sommaren om jag inte missminner mig. Och förälskade mig visst utan att veta om det. 
En SÅN vill jag också ha. 

Så när jag såg denna på nätet så slog jag till direkt. 
Inget att tveka på. 
Prislapp kvar och allt. 

Ibland blir jag så himla glad över att handla kläder så jag blir riktigt rädd för mig själv. 
Vad himla ytligt. 








Jag är inte riktigt säker på vad jag ska ha den till än bara......


/Y

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Den ska du ha när du själfullt glider runt sommarhuset med bubbel i handen, helt oberörd av ev drama som pågår runt dig. Glöm inte hatten bara, den är verkligen pricken över iet! ;)
Kramen

Svar: Helt oberörd....ha ha, du känner inte mig då. Jag kokar inombords ;) Men hatten är spikad ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-07-28 @ 02:02:34
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se
Postat av: Ruth i Virginia

Exquisite!!!
Feminint till 110%!
Elegant!
Lyxigt!
Tjusigt!

Som Lisbeth säjer - Hatten är kronan på verket
och pricken över i!

Svar: Då får jag se till att för allt i världen INTE glömma hatten då ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-07-28 @ 04:51:11
Postat av: Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma

Vad vacker den är!

Svar: Ja jag föll direkt.
Yohanna i Las Palmas

2014-07-28 @ 09:27:45
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Freja

Kimonon är kanon, den skulle jag gärna ha som solskydd! Och barnen ser ut att gilla bakluckefrukost!

Svar: Visst! Bakluckefrukost är en av de bästa. Vem kan motstå något sånt ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-07-28 @ 23:10:58
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0