Skrivet den: 2014-07-25 Klockan: 01:19:44

Här fick jag ett/en whatsapp

 


 
Yohanna.
Jag tror att det är välbehövligt att berätta för dig att jag är väldigt nöjd med svenskaklasserna.
Många gratulationer till hur du lägger upp klasserna och för hur du gör dem underhållande, avslappnade och framför allt roliga.
Detta sista är fundamentalt för mig, för det finns ingen riktig inlärning, om det inte sker på nån form av väg som är en positiv upplevelse och är berikande.
Detta är skillnaden mellan att memorisera innehåll och betydelsefull inlärning.
Många grattis för att du gjort mig beroende av dina klasser.
Det är ett riktigt nöje att ha dig som lärare.
Tack!
 
 
..........
 

Är det inte så att man får tårar i ögonen?
 
 
/Y
 

Kommentarer
Postat av: Bertil

Sånt blir man glad av ;)

//Bertil

Svar: JÄTTEGLAD!!!! :D
Yohanna i Las Palmas

2014-07-25 @ 16:45:53
Postat av: Freja

Åhh, fantastiskt! Jag jobbade i många år som lärare, och älskade varje gång jag fick en positiv feedback. Och det där med att ha roligt är helt rätt, det finns forskning som visar att vi lär mycket bättre om vi är glada samtidigt! Vilken bra pedagog du är!

Svar: Att ha roligt är jätteviktigt tycker jag. Jag lär mig inte annars.
Yohanna i Las Palmas

2014-07-25 @ 22:10:27
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Ruth i Virginia

Verligen jättekul! Att få veta att man är
uppskattad, ger en härligt känsla, i synnerhet
när det gäller att undervisa. On EN av dina
elever känner så, är jag säker på att det är flera.
Hurra för Yohanna!

Svar: Ha ha tack för det.
Yohanna i Las Palmas

2014-07-26 @ 04:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0