Skrivet den: 2014-01-24 Klockan: 23:56:53

Här has det fredagskänsla just nu

....och jag kan inte låta bli att fundera på VAD i hela friden det är. 

Fredagskänsla, det är när man sitter på jobbet och det plötsligt slår en att det är  FREDAG och man har en helt orörd helg framför sig då man kan göra underverk. 

LYCKA!







Fredagskänsla, det är när man kommer hem efter veckohandlingen och inser att man har flera timmar kvar tills man ska gå och lägga sig, så man hinner gott och väl sätta på en tvättmaskin, MEN skiter i det bara för att. 

RELAX!






Fredagskänsla i hemmet är när det ser ut som ett bombnedslag där efter hela veckans vardagsliv, men man bara behöver tända lite ljus så blir det ett toppemysigt ställe. 

STÄMNING!







Fredagsstämning, det är när man får somna i soffan och det gör ABSOLUT ingenting......

/Y

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja fredagskänslan är något speciellt. Till och med att man får den fastän man vet att man ska jobba helgen som jag gör var tredje vecka.

HA en fin helg!

Svar: Och jag hade de även fastän jag INTE jobbade. Konstigt men BRA.
Yohanna i Las Palmas

2014-01-25 @ 09:40:16
URL: http://barbaskon.blogspot.se
Postat av: Freja

Fredag är härligt! Soffan inte fy skam, så kan en vakna pigg på lördagen redo för helgens äventyr! Som för mig i dag innebar tvätt och räkningar, woohooo...

Svar: Tvätt här idag också. Och nu soffan igen på lördagskvällen zzzzzzz. Ha ha.
Yohanna i Las Palmas

2014-01-25 @ 23:54:53
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0