Skrivet den: 2014-04-05 Klockan: 16:54:58

Här har vi lugn pooldag idag

....med mina föräldrar i sommarstugan. 
Jag sitter i skuggan, naturligtvis, för att kurera mig. 
I skuggan är det fortfarande ganska så kyligt. Våren har inte kommit igång än. 
Men jag har det bra. 
Snudd på underbart. 












Vi funderade på om vi skulle ta en guidad busstur runt ön. Det skulle ju vara så trevligt. Speciellt för Älsklingensom alltid måste köra. 
Eller om vi skulle ta båten till hamnbyn Mogan. Det är ju så fint där. 

Men det är faktiskt så att ALLRA skönast har man det när man sitter still, här vid poolen, i lugn och ro för man ser inte en själ här än, och kan sitta i skuggan, och ungarna leker med vattnet och allt är så där avslappnat så man nästan inte måste prata för att förstå varandra. 

Så vi sitter här idag, vid poolen. 
Äter färdigköpt tonfiskpaj och grillkorv med hemmasvängd sallad med solvarm avacado och fetaost. 
Dricker kylskåpskall cider och choklad som smält i solen. 
Det är livet. 

Det blir inte mycket annat än så idag. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Det låter helt ljuvligt!

Svar: Det VAR det! ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-04-05 @ 20:43:08
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: dalkulla

Vilket härligt liv ni har...va rädd om den fina ön....:)

Svar:
Yohanna i Las Palmas

2014-04-05 @ 23:25:01
Postat av: Ruth i Virginia

Deta bästa jag är på, är att göra ingenting. :)
Tar lite tid att lära sej men väl värt besväret.

Svar: Jag får väl öva lite till då. Så jag blir riktigt bra ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-04-06 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0