Skrivet den: 2014-04-01 Klockan: 00:29:23

Här hade vi kalas

....och det var inte vilket skitkalas som helst. 
Nej här slog vi till riktigt ordentligt. 
Två gånger om året. 
Inte mer. 
Det orkar man inte med ;)
Inte plånboken heller. 

Men jag är nöjd och säger som andra år: den som åkte därifrån utan att vara nöjd kan inte vara riktigt riktig ;)

Först hade vi sol och klarblå himmel. 
Sen mulnade det på och blev svinkallt. 
Men så mixade det till sig och blev sol och svinkallt pm vart annat. 
Slutet gott allting gott. 

På tal om gott fick jag massvis med berömm för min tårta. 
Lyckan var total. 










































































Allting bättre än förra året. 
Förutom vädret då. 
Jag lär mig. 
Och blir bättre. 
Slappnar av mer. Och kan till och med njuta. 
Heja färdigmat!

Nu gäller det bara att skriva ner allt, innan jag glömmer bort det, så det kan vara till nån hjälp nästa gång det gäller. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Det ser smaskigt ut, jag tror nog att alla gick belåtna från kalaset!

Svar: Nej gick de därifrån missnöjda kan de inte ha varit riktigt riktiga i hövvet ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-04-01 @ 20:33:01
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0