Skrivet den: 2013-09-04 Klockan: 15:16:58

Semester dag 30 - med musten-utsugning

Hela familjen vaknade inte förens klockan ELVA!
Vi åt frukost halv TOLV.
Och var inte på stranden förens klockan halv TRE.
Ungarna var inte i säng förens midnatt.
Slapp på högsta nivå.

Fattar ni hur svårt det kommer att vara att gå tillbaka till vardagstider?

Jag funderar på om det är bäst att slappa och låta alla relaxa in i det sista och sedan låta vardagen komma som en chock direkt, första dagen - upp och hoppa.
Eller om det är bäst att börja redan nu och dra om tiderna, lite tidigare i säng om kvällarna, lite tidigare upp om morgnarna. Så att vi är lite bättre justerade tills på tisdag då skolan börjar.

Nu vet den klassiska: dra av plåstret snabbt och hårt eller långsamt och avvänjande.
Frågan är.....

....tiden får utvisa. Men känner jag mig rätt så.....

/Y

.


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, just det där med plåstret tog de upp på "Doctors" idag: man ska inte dra av dem fort, för då är risken att man sliter upp såret igen och får ett är...så ta det varsamt du ;)
kram

Svar: Ha ha det ár just det som jag har pâ känn att det kommer att bli här. Slapp än in i det sista. Och sâ blir det ju dâ en plâsteravdragning pâ tisdag när det är dags att upp och hoppa ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-09-04 @ 16:45:26
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0