Skrivet den: 2013-11-03 Klockan: 23:30:00

Måndagslista med framförhållning

...för det är bara söndagskväll än så länge. Och klockan är bara tio och jag ligger redan i sängen. 
 
Bra jobbat Yohanna!
 
 


 
I morgon väntar en jobbig dag, jobbig men spännande. Och det är, i skrivande stund, väldigt osäkert när jag kommer att få slå ner röven för ett par lugna minutrar. Och det är ännu osäkrare om jag DÅ kommer att ha ork över till att vara måndags-tacksam/lycklig över något. 
 
Så jag är här ute i god tid med lite måndagsfeeling och en lista. 
 
Idag måndag är jag tacksam över:
 
 
- att jag ska få prova på ett nytt jobb. Ja jag hoppar på det där som verkar alldeles för bra för att vara sant. Kanske skickar jag mig i fördärvet. Kanske skickar jag mig och min familj mot stjärnorna. Men jag satsar så får vi se. 
 
- att vi fick lite sol i sommarstugan till slut idag. Efter en dag med mycket konstigt väder, sol, regn, sil, regn...
Även om inte jag, med min dunderförkylning, kunde njuta speciellt mycket av den. 
 
- att vi i fredags hade helgdag och kom i väg på så trevlig lunch att jag blir alldeles glad inombords. 
 
-att vi haft en lugn och skön helg och jag har fått legat i sängen och kurera min förkylning så mycket jag velat. 
 
 


 
Men nu börjar en ny vecka. 
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Kul läsning så här strax före sänggående.
Så du tog tjuren i hornen och vågade ge dej
in på nytt territorium.

Inget vågat
inget vunnit.

Lyckönskningar i mängd.

Svar: Ja vi får se hur ser går. Spännande.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-04 @ 05:19:51
Postat av: Ruth i Virginia

Inget vågat
inget vunnit.

Du tog språnget. Cheers! Lycka till!

Svar: Jag hoppar fortfarande och väntar på att se hur landningen blir.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-04 @ 05:22:12
Postat av: Mor o Far

Hoppas det går bra, håller tummarna.

Svar: Tackar för det.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-04 @ 20:22:42
Postat av: Ann-Mari

Hoppas det blir det senare alternativet! Sikta mot stjärnorna :-D
kram

Svar: Mot stjärnorna!
Yohanna i Las Palmas

Postat av: Jenny

Wow - vad spännande !!! Håller tummarna för att det blir som du vill! <3
kramen

Svar: OM man nu vet hur det är man vill ha det ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-11-05 @ 22:45:56
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0