Skrivet den: 2013-11-20 Klockan: 23:24:26

Här kommer hon snart

...och då snackar jag INTE om Lucia ;)
 
Nej min lillasyster är på ingång hit just nu. Älsklingen är på väg till flygplatsen för att hämta henne. Själv kör jag inte sedan sista gången >>> även om det är JUST då som man ska upp och sitta i sadeln igen.
Idag kändes det enklast att skicka Älsklingen i det ärendet.




 
 
Här hemma har vi kört hela havet stormar med alla sängplatserna ikväll så att alla ska få sova på bästa möjliga sätt UTAN att någon ska behöva sova på soffan eller känna sig utskuffad ur gemenskapen.
Det gick galant.
Utdragbara barnsängar som vipps blir lyxiga dubbelsängar är en hit.
Vi har införskaffat TVÅ, en till varge skitunge. I sådana här situationer blir de guld värda.
 
Så har jag fixat mys, tänt ljus, värmer upp lite Tupperweare och går och funderar på en vinare. Hon har ju trotts allt semester nu.
Det kan hända att hon vill gå direkt i säng. Direkt via duschen. Man vet aldrig. Sånt har jag förståelse för, om man har varit på resande fot i över 12 timmar.
Vi får se.
 
Men jag har svårt att koncentrera mig på något annat nu.
Det kan ju höras nyckel i låset precis när som helst.
Bäst att vara beredd.
Här vankas det besök.
 
God natt!
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Roligt att få besök av en gäst man känner sej hemma med. Och bara torsdag och fredag och sen VECKÄNDA!!! Är säker på att ni kommer att ha jättetrevligt allihopa. Ole!

Svar: Tack för det. Klart vi ska ha det trevligt.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-20 @ 23:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0