Skrivet den: 2013-03-18 Klockan: 00:02:30

Real Life - Badrumsskåpet

Hela helgen har sprungit iväg igen och det har varit fullt ös medvetslös genom hela åkturen ;)
Men vi överlevde.
Men bloggande har det inte blivit av...
 
Igår var det brölllop och vi kom hem här klockan ETT på natten.
Idag har det varit SOMMAR här.
Jag återkommer till detta för nu har vi en annan oplockad gås att ta itu med:
 
Veckans Real Life.
 
Och även denna veckan har jag fått önskemål om vart vi ska ta en titt. Wildrose vill ta en titt i våra badrumsskåp och först trodde jag att vi redan hade varit där för jag har ett bestämt minne av att jag fick till en jädra organisering av prylarna där. Men när jag tittar tillbaka så var det inte badrumsskåpet som det handlade om utan >>> (med sammanställningen >>>) PARFYMER. Bara det att jag har mina i just det skåpet.
 
 
 
 
Veckans Real Life alltså. Men badrumsskåpet under luppen denna gång.
Vi kör tills på ONSDAG som alltid.
Så kan vi alla läsa om hur vi har det i det RIKTIGA livet på torsdag.
Alla välkomna såklart.
Vad Real Life är >>>.
Tidigare Real Life att titta på >>>.
Och det är bara att hänga på: the more the merrier (ju fler desto roligare) ;)
 
Badrumsskåpet.
Det är ju skitpinsamt ju, jätteprivat.
Och jag ska ärligt erkänna att jag faktiskt funderade gravallvarligt på att städa och rensa det innan fotandet. Men så rann tiden ut och ja, ska det vara Real Life, så ska det ju.
Man får ju inte banga ur så där inte ;)
 
Det här är mitt badrumsskåp.
Bara MITT.
Ja, för jag och maken kör med skillda badrum.
Vi kunde inte hålla sams ;)
 
Nej men om man HAR två badrum, varför ska man inte använda dem då?
När det kommer övernattningsgäster så flyttar maken över sina saker till stora badrummet och så får gästerna ett för sig själva.
Sånt är skönt att ha när man är borta.
 
Så i MITT skåp samsas allt mellan himmel och jord som kan vara bra att ha till hands: smink med ungarnas leksaker, nagellack med ficklampa, hårfärgning med skoputtsningsgrejjs, krämer och handtvättmedel.
Ja ni vet.
Sånt som kan vara bra att ha.
Huller om buller i en skön blandning.
 
 
 
 
Fram med era badrumsskåp nu och var inte blyga. Det går alltid att skaka lite med kameran så att bilden blir suddig ;)
 
- Har du ett badrumsskåp?
- Får vi se det?
- Innehåll?
- Och vad i 17-singen gör de prylarna där? ;)
 
Som vanligt så skriv och berätta på din blogg tills pâ onsdag, om det du VILL berätta om, fota om du vill. Och lämna länken här i en kommentar till detta inlägg.
På onsdag kväll gör jag en sammanställning, så att vi alla kan gå in och kolla hos varandra.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Härligt att ni haft sommar. Här hotar de med snöstorm i veckan! Jag hoppar R.L en stund. Det blir tillfälligt avbrott för min del. Här ska organiseras för "flippflopptime" men jag kommer att kika in här, för det kan jag ju inte låta bli :) Ha en fin måndag!

Svar: Ja flipp-flopp-time kräver sina förberedelser. Inte bara att komma blek och hårig till stranden ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-18 @ 06:39:42
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: johanna

hehe det är alltid roligt att kolla i andras badrumsskåp. Gör du det när du är på besök hos folk? :D
Det har jag gjort ett par gånger hehe

svar: Ja filmen är skitkul. Säg till om du gillar den, då har jag nog ett par till att rekommendera. Ifall vi har samma smak alltså :D
//JOhanna

Svar: Jag har FUNDERAT på att kika. Men alltid är det nån tråkig typ i huvudet på mig som förmanar att SÅ gör man inte ;) Bra med tips, ska komma ihåg att informera dig.
Yohanna i Las Palmas

2013-03-18 @ 08:31:30
URL: http://minbebis.com/blogg/missjoi
Postat av: Fnulan

Jag har nyss städat annars hade du såklaaaaart fått titta i mitt stök ;)
Kramen och hoppas ni får sommar ordentligt!

Svar: Ja men då är det ju perfekt att visa upp det - skåpet ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-18 @ 15:44:57
URL: http://www.femme.se/fnulan
Postat av: Anna

Äntligen fick jag iväg ett inlägg!
Ha det gott!
Anna

Svar: Ha ha vad kul att du kom med. Ha ha ännu mer om spegel framför toalettstolen. DET kan vara bra att ha ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-19 @ 21:20:41
URL: http://pajver.blogspot.com
Postat av: countrylivingintheciity.blogg.se

KLAAAR!!!

Svar: BRAAAAAAAA!!!
Yohanna i Las Palmas

2013-03-20 @ 18:37:03
URL: http://countrylivingintheciity.blogg.se/
Postat av: Jenny

Här kommer mitt bidrag:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/march/real-life-badrumsskapet.html

Svar: Tack för det!
Yohanna i Las Palmas

2013-03-20 @ 22:19:27
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se
Postat av: Lisbeth

Jag hann! :D
Min premiär i Real Life fixad ;)

Svar: Välkommen välkommen! Så kul att du hoppar med här också.
Yohanna i Las Palmas

2013-03-20 @ 23:41:05
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0