Skrivet den: 2013-03-11 Klockan: 18:03:14

Måndagslista med seger

....för ser ni denna måndagen är inte en vanlig måndag.
Ser ni vad jag ser?
De SMALASTE smaljeansen är på efter TRE års lagring i väntan på bättre tider.
Och INGENTING hänger över eller sitter åt ;)
 
Yihaaa!!!
 
 
 
 
Nu är jag nästan där.
Bara liiiiiite till ;)
 
Men måndagar är ändå måndagar och lista ska skrivas. Fast med tanke på hur fort dagarna och veckorna går så vete 17 om jag hinner märka att det är måndags-depp innan fredagsfeelingen är här igen ;)
 
- att jag har kommit i smal-smal-jeansen igen. Efter TRE års paus och TVÅ års kämpande (ja ja ok jag har väl inte kämpat SÅ mycket). Andra smaljeans har jag ju provat ;) >>> (<--för länge sedan) >>> (<-- ett år sedan)  >>> (<--halvår sedan)
 
- att helgen som var, förlöpte utan större incidenter men MED ett trevligt födelsedagskalas. Alltid trevligt att komma ut och se andra än vi i vår familj ;)
 
 
(livet-pågår-biler på instagram - yohannailaspalmas)
 
 
- att våren är här nu och det är ljust på mornarna när vi går upp och NÄSTAN ljust när det är dags för ungarna att hoppa i säng om kvällarna. Ljuset gör så mycket. Värmen också och den kom förra veckan, efter att stormen mojnat. Så vi går till skolan nu på mornarna UTAN jacka och jag kan nu sova i sängen UTAN pyjamas ;)
 
 
 
- att snart är det påsk och då är det inte långt kvar tills mina föräldrar kommer på besök.
 
- att det är måndag med en ny hel vecka, full med möjligheter att hinna det där som jag aldrig hinner, ligger framför mig. Fast med tanke på hur fort tiden går så är det ju snart fredag igen. Fast inget fel med det heller.
 
- att jag har en sån fin bukett med krysantemum på mitt bord.....som fortfarande lever ;)
 
   
 
Se där.
Nu har snart hela måndagen gått och jag har inte skrivit klart detta.
Hå hå ja ja.
Snart är det fredag.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Ja, du ser...du har ju nått målet :) Härligt att höra att värmen är tillbaka!

Svar: Jeansmålet nått. Nu ska vågmålet in också. Ja värmen kom, men försvann idag igen ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-11 @ 18:58:02
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Mor & Far

Kanske lite långa, jeansen menar jag. Puss på dig smalis.

Svar: Jo men jag vill ju inte klippa av dem. Man vet ju aldrig. Jag KAN ju bli en halvmeter till rätt vad det är ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-11 @ 19:12:23
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Fy tusan så SNYGG du är kvinna !!

Svar: Tack för den du, den värmde gott ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-11 @ 19:14:07
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: eastcoastmom, Spanien

Sitter jättesnyggt, de där jeansen!

Svar: Ja nu var det minsann inget som inte fick plats där ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-11 @ 19:53:50
URL: http://grrringo.blogspot.com
Postat av: Åsa

Du ser! skitsnyggt! Vilken jädra fin kropp du har :)
Kram Åsa

Svar: Oj nu blev jag alldeles röd om kinderna ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-12 @ 11:16:19
URL: http://sommerseth1.wordpress.com
Postat av: Lillasyster

Snyggsyrra!

Svar: Ja det ligger ju in the family, vet du väll ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-12 @ 14:38:46
URL: http://emmasfoton.blogspot.com
Postat av: Alfva

Åh, wow! Äntligen! Grattis till smaljeansen - riktigt bra kämpat måste jag säga!

Svar: TVÅ år, det är ju nästan så man går åt. TVÅ förbenade år har det tagit ;) Men jag är glad.
Yohanna i Las Palmas

2013-03-12 @ 16:49:38
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/alfva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0