Skrivet den: 2013-07-21 Klockan: 13:07:00

Här has det namnsdag

....tydligen, för det fick jag meddelande om pâ Facebook, och kommer det därifrân sâ....
....är det sâ ;)
 
Johanna-dagen i fruntimmersveckan.
Det hade jag glömt bort.
 
 
 
 
Sâ det är bara att komma med grattisar här till mig: Yohanna Helena och till Lillskatten: Irma Johanna.
Se sâ, var inte blyga ;)
 
Själv ska jag bege mig ner till stranden och kolla pâ det lokala firandet av Helgonet Carmen, alla sjöfarares helgon, som firas med att bli uttagen ur kyrkan i Arguineguin och forslad pâ liten skranglig bât till kyrkan i Mogan, där hon ska fâ gästspela lite i nâgra veckor, för att sedan bli tillbakaforslad igen.
Allt under pompa och stât pâ sjön.
Jag âterkommer om det.
 
Vilken dag vi hade igâr.
Uj uj uj.
Âterkommer om det ocksâ.
 
Nu playan.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Bertil

Hatten av för damerna ;)

//Bertil

Svar: Det tackar vi för.
Yohanna i Las Palmas

2013-07-21 @ 20:12:44
Postat av: Freja

Grattis! Till båda tiaratöserna!

Svar: Ha ha man ska använda glittret i lådorna ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-21 @ 22:04:08
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jessica Högberg

Grattis till Er alla!! Hoppas ni har en fin namnsdag på playan=)

Svar: Tackar tackar!
Yohanna i Las Palmas

2013-07-22 @ 09:29:05
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0