Skrivet den: 2013-01-19 Klockan: 12:49:48

Här SKA det tagas tag

...i ett KAOS utan dess like ;)
Om jag tyckte att jag hade kaos här på nyårsaftonen >>> så är det INGET mot vad vi har nu.
 
Håll i er nu, för här kommer den bistra sanningen om vårt vardagsrum ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Att du inte skäms Yohanna, kan jag riktigt höra min mamma förebrå mig. Lägga ut sånna där bilder.
Men det tänker jag INTE göra.
;)
Så här har vi det här.
 
....fast inte länge till.
 
Nu börjar stora "operation: ställa-i-ordning-hemmet-plocka-undan-julen-sparka-igång-projet-Irmas-rum-och-skyffla-in-alla-leksaker-där".
 
Tror ni att det går innan helgen är slut?
 
Trevlig lördag
 
/Y
 
PS I eftermiddag, förhoppningsvist) så kommer veckans Real Life upp som ska handla om Klädvårdshörnan/rummet. Spåna på...DS
 
 

Kommentarer
Postat av: min tekopp

Lycka till med allt städande :-)

Svar: Ja det kan behövas, tack. Vi hann inte färdigt trotts en HEL dags städande. Det är en omöjlig uppgift. Och i morgon ska vi bort....suck ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-19 @ 13:57:46
URL: http://www.mintekopp.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Är nog fler än dig som har de så :)

Svar: Jag tror nog det jag också ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-19 @ 15:21:11
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Mor & Far

Jasså skulle jag säga så???

Svar: Eller: Yohanna, har du inte städat nu igen ;) <3
Yohanna i Las Palmas

2013-01-19 @ 16:16:06
Postat av: Jenny

Ahhh helt arligt, sa dar ser de nog ut hos de flesta for det mesta. Det ar ju ett HEM inte en visningslagenhet. ;) Nar du har vagarna forbi Wales ar det bara komma forbi och titta hur vi har det... hehe.

Ha en fin Lordag.

Halsningar fran ett stokigt hus nagonstans i Wales

Svar: Jag bokar in det. Visning av stökigt hus i Wales. Toppen! ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-19 @ 20:05:48
URL: http://lifeinuk.blogg.se
Postat av: Ansibecki

Vad skönt att se att det finns fler som har det så. Vi hade en ambition att ta bort julen förra helgen men den kom inte längre än till finrummet och där har den stannat tillsammans med diverse annan "skit". Kanske nästa helg... ;) Lycka till med din rensning! :)

Svar: Granen står fortfarande kvar efter en HEL dags röjning :( Detta tar aldrig slutt buääää ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-19 @ 20:40:47
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com
Postat av: Gardenhouse

Ja det är inte alltid lätt att ha ordning...men så har ju alla, eller hur?
Hoppas du nu njuter en härlig kväll,
Sussi

Svar: Ja please, säj att ALLA har det så ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-19 @ 21:56:09
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0