Skrivet den: 2013-02-08 Klockan: 23:23:13

Här är det......fredag

Grått ute,
grått inne.
Grått i hjärtat,
och grått i sinne ;)
 
Det har varit en OTROLIGT grå och trist dag här i Las Palmas. Regntunga moln har hängt här hela dagen och hållt alla i givakt ifall det skulle komma något regn.
Jag föredrar sol ;)
 
 
 
 
Ni vet när man inte har nån lust med något, men ändå inte vill göra ingenting.
När man inte har några bra ideér att spinna vidare på och egentligen ska hålla sig borta från bloggen. Men ändå sitter här och strular till någonting.
Så är det nu.
 
Jag tror att det är fredagen som kommit över mig.
Elle kanske flaskan med cider som jag klämt till den hemmaknåpade skagentoasten.
 
Jag borde gå och lägga mig.
Vi ska på födelsedagskalas i morgon och jag ska visst bli tre-barns-mamma över en eftermiddag.
Det borde jag väl klara....tycker man ;)
 
God natt!
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Hoppas det smakade bra :)Vad kul med kalas!
Ja, solen är en bristvara här. Trevlig lördag på Er

Svar: Det var kalasgott. Men flaskan var farlig. Efter en sådan gör man ingenting annat är att ligga avslappnad i soffan ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-02-09 @ 09:03:33
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: countrylivingintheciity.blogg.se

Åh nu kom jag på fler utmaningar;
Vad finns i kylskåpet och i din bokhylla! :)
Trevlig helg!

Svar: Jag tackar och skriver upp på förslagslistan. Denna veckan kör vi dock på alla-hjärtans-tema ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-02-09 @ 18:02:31
URL: http://countrylivingintheciity.blogg.se/
Postat av: Freja

SuperYohanna klarar av vad som helst, trebarnsmor inga problem ;-)

Svar: Jo men visst. Jag klarade av det. Men galant? Ja det vet jag inte om man kunde kalla det ;) Men vi överlevde och ungarna hade skoj ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-02-09 @ 18:06:57
URL: http://frejareddevil.wordpress.com/
Postat av: Gardenhouse

Kul med kalas i morrn! Vi ska också ha det här för gubben...
Sov gott,
Sussi

Svar: Kalas är alltid roligt. Speciellt när man inte ordnar det själv ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-02-09 @ 23:42:27
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Anonym

i sverige är allt mest vitt och kallt

Svar: Sånt är fint det också. En liten stund. OM solen skiner ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-02-10 @ 00:28:06
Postat av: Kenneth

ser gott ut :)

Svar: Det VAR det kan jag lova ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-02-10 @ 09:37:28
URL: http://rothvoss.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0