Skrivet den: 2013-08-14 Klockan: 01:30:22

Semester dag 9 - med en trevlig överraskning

...när, jag som var övertygad om att det var tre veckor kvar av semestern, tittade i kalendern (som man inte ska titta i under semestern) och fick klart för mig att vi har FYRA veckor kvar att öva oss på att ha tråkigt.

DET kallar jag en trevlig överraskning.

Ja, jag ska väl inte säja att jag började få avslut-på-semester-ångest, för vi har ju bara haft "riktig" semester i två dagar. Men man kan ju inte låta bli att tänka på vad som komma skall och NÄR...

Men nu är jag lugn igen
....för en stund ;)

/Y


Kommentarer
Postat av: Lena

Njuuuut av semester och att göra så lite som möjligt! Här har jag växlat upp till treans växel och får nog ta i med fyrans nästa vecka....Men det känns helt ok har semester v 38 igen ! Hälsar Lena

Svar: Ja man fâr ta det försiktigt i början sâ man inte förtar sig ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-14 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0