Skrivet den: 2013-08-11 Klockan: 20:34:05

Semester dag 7 - Nedstressning

....och idag hade jag bestämt att jag inte skulle göra någonting.
Idag skulle semestern börja.

Det första jag började tänka på när jag vaknade efter en hel natts god sömn, fast med kroppen värkande efter en hel veckas stress och hårt arbete, var att jag kanske skulle sätta på en maskin tvätt eller bädda rent i sängarna.

Jag HATAR när min hjärna gör då mot mig.

Nu känns det bättre, efter en liten siesta på solstolen vid poolen. När flugorna flög ut och in i munnen på mig och barnen tittade storögt på valrossen som snarkade så högt.
Nu börjar jag att slappna av.

Nu kan semestern börja.
Nu ska jag ut och sträcka ut musklerna och skaka på fläsket lite så jag kan ta mig ett par öl i kväll.

/Y



Kommentarer
Postat av: Freja

Så där ja, nu kommer du in i semesterläget!

Svar: Ja nu börjar det likna något.
Yohanna i Las Palmas

2013-08-11 @ 21:56:48
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Anna

Nu verkar det då vara högtid att ta semester på riktigt! Men ändå skönt att ha fått saker och ting fixat för att kunna släppa det och bara njuta nu då så det hoppas jag verkligen att du gör nu!

Kram

Svar: Det var precis så jag tänkte jag också.
Yohanna i Las Palmas

2013-08-12 @ 07:18:55
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Mor o Far

Ja ta nu en riktig semester, det är du verkligen värd. Puss o Kram

Svar: Puss o kram
Yohanna i Las Palmas

2013-08-12 @ 19:16:45
Postat av: Tanja

Ha en underbar semester!!!

Svar: Tack detsamma.
Yohanna i Las Palmas

2013-08-12 @ 19:47:04
URL: http://tattir.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0