Skrivet den: 2013-08-16 Klockan: 00:57:45

Semester dag 11 - med en perfekt stranddag

Får man skriva så på en mammablogg som försöker berätta den nakna sanningen om det inte så rosenskimmrande familjelivet?

Men jag är jäkligt nöjd med dagen.

Ja det är ju inte så att den var helt utan incidenter. Men eftersom de tråkiga incidenterna understeg antalet hundra, så räknas den som perfekt, i mina ögon.

Jag är i alla fall nöjd och fridfull i sinnet.

Bara det att vi hamnade på en strand UTAN internettäckning. Så jag har inte kunnat varesig instagramma eller facebooka. Jag har varit helt utelämnad åt att relaxa, vara med familjen och läsa på min bok.
Men jag överlevde det med.
Eller kanske just tack vare.

Vi åkte till grannstranden Anfi del Mar och var där hela dagen.
Med fullpackad matsäckskorg, fylld kylväska och allehanda "leksaker", fanns det inte mycket att klaga på. Så vi kom hem klockan åtta på kvällen.

Nu är vi bra möra i kroppen.
Slappa och relaxa brukar ha den effekten.
Nu väntar sängen....igen.
Härligt med semester.

/Y

.


Kommentarer
Postat av: Jenny i Wales

Låter skönt! Njut!!!!

Jenny

Svar: Jag njuter av fulla muggar ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-16 @ 09:27:54
Postat av: Marie-Louise

låter underbart skönt :) Kram

Svar: Härligt härligt, med sina sidor....naturligtvis ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-16 @ 13:01:08
URL: http://www.madredetres.blogg.se
Postat av: Anna

Vad härligt det låter! Något du är värd tusen gånger om!
Här är vi i full gång och skolan körde igång i går med dunder och brak så nu är man tillbaka i verkligheten igen!

Svar: Ja jag har läst att skolan i Sverige kört igâng. Det känns kostigt att höra när vi är mitt i sommarlovet här.
Yohanna i Las Palmas

2013-08-16 @ 16:08:37
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Ruth i Virginia

Tror att gårdagens hemmadag var vad familjen behövde. Som det tycks, var ni alla i fin form för heldagen vid stranden. Komma hem kl. 8 på kvällen!!! Gud, va´trötta ni måste ha varit.

Svar: Man fâ blanda väl mellan hella dagar och heldagar borta. Det tar pâ krafterna.
Yohanna i Las Palmas

2013-08-16 @ 16:32:21
Postat av: Bertil

Anfi del Mar är inte fel. Förmodar att ni promenixade dit via baksidan på Natural Park ;)

//Bertil

Svar: Vi parkerad pâ grusplanen framför och gick över stora vägen. Natural Park vet jag inte vad det är. Nâgot som jag har missat igen ;)?
Yohanna i Las Palmas

2013-08-16 @ 20:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0