Skrivet den: 2013-08-15 Klockan: 00:14:47

Semester dag 10 - med inställda planer

....när ungarna, efter gårdagens spontangrillning med grannarna som drog ut på tiden, sov till långt inpå lunchtid.

Vi hade planerat att ta en heldag på en grannstrand och då får man inte ligga i sänghalmen och tryna för länge om man ska få både parkeringsplats och strandplats.
Men hey, jag är inte den som klagar. I alla fall inte om detta.
Och stranden finns kvar i morgon också.

Så idag blev en lugn dag.
Eller lugn och lugn, jag känner ju oss. Men vi packade inte ihop oss och gav oss iväg nånstans. Vi var på hemmaplan och gjorde saker som att packa upp väskorna, tvätta lite, plocka lite, ett par dopp i poolen naturligtvis och påbörja semestern på det bästa sättet med att starta läsningen av den första boken i högen som ligger och väntar på att jag ska sätta mig till ro tillräckligt lång tid.

Nu gjorde jag det.

Semestern fortgår.

/Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0