Skrivet den: 2013-04-08 Klockan: 23:05:14

Måndagslista med trötthet

...för idag, precis som igår är jag SUPERtrött. Det känns verkligen i kroppen att jag varit under stor press och stress under hela helgen.
Hoppas verkligen INTE att det är föräldrabesökets flunsa, som de hade med sig hit, som har hoppat över till mig. Utan bara post-födelsedagskalas trötthet ;)
 
Hela helgen gick i ett swish och denna dagen också. Inte hunnit slå ner röven en enda sekund.
Morgondagen ska bli lugnare har det utlovats ;)
 
För nu går jag och knoppar igen. Inte så tidigt som planerna var, men heller inte så sent som det brukar.
Jag hinner inte med att blogga mer. Fy och skam på mig...
 
Men en lista måste jag ändå knåpa ihop. Det är ju ändå måndag. Även om den är ganska så slut här....snart.
 
- att jag lyckades ro iland ett födelsedagskalas för 20 vuxna och 20 barn i lördags. Den som inte var nöjd när den gick därifrån kan inte vara klok i hövvet ;) Visserligen var självaste födelsedagsbarnet inte speciellt nöjt men det hade jag inte räknat med heller. Han ville ha MER...
Vem vill inte det?
Men jag fick i alla fall ett stort tack och stor kram vid läggningen och DÅ verkade han nöjd i alla fall.
 
- att föräldrarna är här och halva besöktsiden har ännu inte gått. Detta är den bästa tiden. Man har så lååååång tid kvar att ingen stress eller ångest för avfärd ännu har infunnit sig.
 
- att jag har en UNDERBAR säng att gå till och krypa ner i nu.
God Natt!
 
Helgen som var på instagram - yohannailaspalmas):
Fredag med vägning, matlagning & bullbak samt packning och åkning till sommarstuga.
 
Lördag: morgonrunda och födelsedagskalas HELA dagen.
 
Söndag: STÄDNING, frukt- och grönsaks-marknad och hemåkning.
 
 
Jag är nöjd.......men sleten ;)
 
/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0