Skrivet den: 2013-04-03 Klockan: 22:44:00

Här ska jag på blind-date

...med en tjej som här här på besök och skickade ett förslag på att ta en öl.
Jag är ju, försöker i alla fall att inte vara, den som är den. Så jag hoppade naturligtvis på chansen att få komma bort en sväng från min vardag.

Men nu är det ju detta, att jag ska iväg till nått ställe som jag inte riktigt vet vart det ligger och träffa någon som jag inte vet vem det är.
Man kan ju bli störtnervös för mindre.

 

 



Hoppas att hon är snäll, OM jag nu lyckas hitta dit ;)

/Yohanna direkt från bussen.

 

 

* * * * * * * * * * * * *

Uppdatering

Ja detta gick ju inte riktigt som jag tänkt mig, inte alls. Så himla typiskt mig att vänta till sista sekunden med att fixa saker så att de till slut blir helt katastrofala.

Jag hittade NATURLIGTVIS inte henne...

Jag hade fått ett namn på en restaurang där vi skulle träffas och glad i hågen hade jag googlat namnet och fått en adress.
Så tog jag bussen och var för en gångs skull i tid.
OM restaurangen hade legat där den borde ha legat. Men där fanns det inte ett smack.
Och ingen som jag frågade, och det var ett gäng taxichaffisar och ett par andra restaurangjobbare som borde ha koll på sånna här saker, hade nån aning om vad detta var för ställe heller.

Så började mobilen pipa och DÅ et man ju att det är fara å färde. Om man blir av med kontakten med omvärlden, då är det kört ;)
Så jag tog bussen hem igen och här sitter jag nu med en ENORM besvikelse över att jag missade detta och att jag har mig själv att skylla.

Over and out :(

 


Kommentarer
Postat av: Kenneth

hehe :) så då vet man om man komme rner o vill ta en fika så lär inte det funka då för någon springer omkrin vilse i pannkakan :)

Svar: Japp så är det. Speciellt om googlemaps inte visar sanningen ;) Eller så får man bestämma träff på MacceD för DET vet jag vart det ligger ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-04-04 @ 07:34:43
URL: http://rothvoss.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0