Skrivet den: 2013-04-14 Klockan: 09:55:36

Här ligger jag i sängen

....men jag ska snart gå upp. Eller jag har redan VARIT uppe men tagit mig en paus nu för att reflektera ;)

Vi var på utflykt igår (loppis, restaurang, utforskning av nytt shoppingcentrum och så poolhäng med magsjuka). Och idag blir det också utflykt fast med grillning och umgänge.
Jag återkommer med rapporter men just nu ligger jag här och reflekterar över att en tredjedel av gänget just meddelat sjukdom och inte kommer.

Det KAN vara något tråkigt. Men kan också vara nåt bra som ger mer tid över till umgänge med oss andra. Man får försöka se det positiva i det hela.

Men nu är det dags att koka kaffe, koka kanarisk potatis, göra mojosås och fixa frukost.
Hoppas vi får fint väder.

Härlig söndag på er.

/Y


Kommentarer
Postat av: Hyrestanten

Fy för magsjuka! Säger man inte likadant här som i Sverige; att man ska hålla sig ifrån att träffa andra två dygn efter en magsjuka?
Åker ni ut till såna där stora grillplatser med en massa grillar? Den här vintern var fösta gången jag varit på en sån och det är ju genialiskt. Dessutom, så himla skönt att slippa ordna allt hemma.
Ha en bra söndag! Kram.

Svar: Ja man ska hålla sig borta. Men nu var detta ingen magsjuka utan en dålig mussla tror vi. Träligt i alla fall. Ja denna utflykten var till ett stort grillområde lite utanför Las Palmas. Jag tror att mina föräldrar uppskattade det och tyckte att det var ett genuint inslag i semestern ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-04-14 @ 13:07:06
URL: http://hyrestanten.blogspot.com.es/
Postat av: Freja

Hoppas din dag blev bra trots de ändrade förutsättningarna!

Svar: Det blev en KALAS-dag :D
Yohanna i Las Palmas

2013-04-14 @ 21:20:21
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0