Skrivet den: 2012-09-15 Klockan: 17:31:44

Här dras det iväg på galej

Nu är klockan slagen och jag har säkert jättebrådis som vanligt.
 
Jag och väninnan C ska iväg på eftermiddagsgalej med Änglar-Djävlar-och-Demoner-tema i en trädgård lite utanför Las Palmas. Älsklingen ska skjutsa oss till bussen och sedan blir det mat och dryck för hela halabaloen ända tills bussen går tillbaka till stan klockan 1 i natt.
 
Mer har jag ingen aning om...
 
 
 
 
Jag skulle ju bleka håret i natt >>> och det gjorde jag. Bara det att resultatet i mitt hår inte blev det som visades på förpackningen.
Morotsguldigt blev färgen istället för blekblond som det skulle vara.
Hå hå ja ja, det är tur att inte allt hänger på håret ;)
 
Benen är depilerade, armhålorna rakade, håret morotsfärgat, änglavingarna och glorian inköpta och mobilkameran laddad.
Lyckades jag sminka mig?
Kom klackskorna på?
Kom jag ihåg tingeltanglet?
 
I morgon är jag troligtvis bakis så ni får roa er med veckans Real Life som kommer upp på bloggen klockan 9 om blogg.se sköter det som de ska sköta.
Vilket kan gå si eller så...
 
Ha en underbar lördagskväll. Vad ni än ska göra.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: ewa

Vad fin du är!!

Svar: Man tackar så mycket.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-15 @ 17:47:15
Postat av: Hyrestanten

Morotsguld är väl snyggt ;)
Hoppas kvällen blir jätteskoj!

Svar: Morotsguld är helt ok men INTE när man förväntat sig blont. Men det gick bra ändå.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-15 @ 18:33:24
URL: http://www.hyrestanten.blogspot.com
Postat av: AnneliH

Men guuu du ser ju ut som en helt annan tjej :) Jättefint blev det! Hoppas ni hade gör skoj!

Svar: Det kan vara fotografen också men jag tackar och bockar ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-15 @ 19:18:15
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Åh vad fin du är :-)

Svar: Tackar!
Yohanna i Las Palmas

2012-09-15 @ 19:59:17
URL: http://madelein.se/
Postat av: Freja

Ha så kul! Om jag varit där hade jag gärna gått på fest som mitt alter ego, Red Devil, hon hade passat in perfekt!

Svar: Javisst! Du hade passat perfekt på den festen.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-15 @ 20:35:14
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0