Skrivet den: 2012-11-12 Klockan: 00:31:25

Här vare Zzzzzz

....så jag kommer faktiskt att gå och lägga mig utan att vare sig ha bloggat eller Facebookat på HELA dagen. Känns lite konstigt.
Men det kan vara nyttigt att öva sig på den känslan.
I fall att ;)
 
 
 
 
Fast nu sket ju det sig, i och med att jag sitter här, i och för sig ;)
 
Dagen var väldigt intensiv och gick i hundra knyck. Trött var jag av gårdagens spontana middags-happening, som INTE slutade varken sent ELLER blött. Men är man inte så van så kan ett glas vin vara förödande. Speciellt om det kombineras med en tidig morgonuppstigning + en efterföljande natt med 2-åring-mardrömmar.
Men så är det.
Finns inget att göra åt det.
Gäller bara att komma igenom dagen.
Och få sig en halvtimmes paus på sängen på eftermiddagen ;)
 
Men vi var iväg och rekonoserade på loppmarknad nummer två, denna vid shoppingcentumet Faro II i Maspalomas så nu vet vi hur läget ligger inför våran loppmarknads-invigning om två veckor.
Och VÅR skörd av denna helgen loppis-rekognosering blev TRE shoppingkassar fulla med kläder till HELA familjen utom pappan som fortfarande är lite skeptisk till detta med second hand.
 
Det är ju som värsta julaftonen.
I morgon ska jag ställa mig och prova.
 
Men vi är hemma nu. En helg till fattigare. En helg närmare Sverige-besöket. Fast det var en lite jobbig hemresa då Älsklingen efter halva vägen kom på att han glömt att stänga av vattnet till sommarstugan så det blev att vända och köra tillbaka.
Tur att vi alltid är ute i så god tid att förseningen inte orsakade några större effekter.....NOT.
Och det är ju tur att vi inte har några spanska temprament i denna familj så att inga hårda röster höjdes eller det kastades anklagelser högt och lågt ;)
 
Ja ja ungarna somnade lite senare än vanligt.
Vi kom hem lite senare än vanligt.
Men men, det får vi säkert lida för i morgon ;)
 
Men NU ska jag gå och lägga mig och drömma om alla fina fynd-kläder i mina påsar.
 
/Y
 
PS Jag har INTE glömt bort Real Life. Den kommer. Så fort som jag kommer åt. DS
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Loppis är toppen!
Brukar vara med på några loppisar varje år och nästa tillfälle är helgen första dec. Ska bli kul!
Ha en bra dag!
Anna

Svar: Ja vi ser också fram emot det. Men det kan bli en prövning med allt. Men man måste ju prova så man vet.
Yohanna i Las Palmas

2012-11-12 @ 13:06:40
URL: http://pajver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0