Skrivet den: 2012-11-21 Klockan: 13:33:38

Här sitter jag och fnissar

....för mig själv.
 
Ja jag vet inte riktigt vad det är med mig, vad som tagit åt mig. Men jag tycker att dessa är jätteroliga att titta på.
Jag blir alldeles full med fniss.
Speciellt om jag tittar på Älsklingen och hans ansiktsuttryck.
Ibland vet jag inte om jag är gift med en karlslok eller en skitunge ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Lugn bara lugn, jag har INTE varit på Ikea igen. Ingen bra ide att åka dit och maxa kreditkortet lagom efter att man precis betalat av det som låg och tickade ränta där.
Ingen bra ide alls faktiskt.
 
Nu dags att hämta hem skitunge från skolan och sedan väntar veckohandling på eftermiddagen. I morgon vankas det playdate med de andra mammorna, så då kan man inte ha veckohandling på schemat.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Veckohandling??? Vad är det, låter som ett stressmoment =)

Svar: Jajjeman det är det VERKLIGEN. Måste ladda för det HELA veckan för att komma i stämning ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-11-21 @ 14:41:21
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan
Postat av: Hyrestanten

Finns det inte någon form av e-handel i Las Palmas?
Det brukade jag nyttja ibland när jag bodde i Kiruna och för en småbarnsfamilj borde det vara suveränt.
Bilderna och din makes miner var vääldigt kul ;)

Svar: Jo det finns det. MÅSTE prova det en dag för att se hur det funkar. LYX! ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-11-21 @ 16:35:02
URL: http://www.hyrestanten.blogspot.se/
Postat av: Ann-MarI

Kul bilder! Förstår att du fnissar :)
Blev inget real life för mej...fast jag sällan går hemifrån utan smink...målar dessutom ögonbryn alla dagar, eftersom jag är blond, men har färgat håret de senaste 20 åren, och mina ögonbryn är ljusa...och jag orkar inte springa pch färga dem :)
Kunde inte lägga upp bilder på min blogg heller, de säger att mitt minne är fullt - jaa så känns det nog ;)
Kram!

Svar: Nej så tråkigt när det strular med bloggen. Hade varit kul att sett hur du hade det i väskan ;)
Yohanna i Las Palmas

Postat av: Caroline

Men det finns oerhört mycket på Ikea ;)

Svar: Alldeles FÖR mycket på Ikea finns det. Inte bra för plånboken. Inte alls bra faktiskt ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-11-21 @ 21:58:55
URL: http://barbaskon.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0