Skrivet den: 2012-06-03 Klockan: 12:45:42

Tar tag i ett rum

Nu på morgonen så fick jag en ofrivillig, men ack så skön, sov-mini-morgon.
Jag SKULLE verkligen gå upp och gå morgonrundan, men så tog Älsklingen ungarna, gick ut ur sovrummet och stängde dörren = FARLIGT.
Vipps så sov jag.
Och så var det frukostdax när jag vaknade.



Men sen så gick jag faktiskt ut ;)
Trotsade håll och frukost-i-halsen-känslan och stegade ut. För går jag inte ut, som jag sagt 1000 gånger innan, direkt på morgonen, så blir det inget av sedan. Livet kommer emellan.

Men nu så tar vi tag i denna söndagen med att fixa i Alexanders rum. Irmas tak ska ju torka i en vecka till så då tar vi och passar på i ett annat rum som också behöver mögeltvättas och sorteras upp. I garderoben, som står mot ytterväggen så har det kommit mögel som ska tvättas bort + i taket. Så är det allmänt leksakskaos som måste styras upp och det gamla vanliga med städning och damning.

Skönt att ÄNTLIGEN ta tag i saker. Det blir en sån skön känsla i hjärtat, som den där berömda stenen som faller.
Man skulle ta tag i saker och ting lite oftare ;)

/Y

Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Jag förstår precis känslan du menar :)

Kram och fortsatt skön söndag med en skön känsla i hjärtat :)

2012-06-03 @ 15:35:58
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag har verkligen längtat efter "sommarledigheten" från universitetet så jag får ta tag i saker här hemma = STÄDA!!!



Stor kram

2012-06-03 @ 20:14:34
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Åh så härligt med lite sovmorgon :)

2012-06-04 @ 09:34:08
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0