Skrivet den: 2012-06-18 Klockan: 00:09:37

Picnic i trädgården

En väninna ringde och berättade att de tänkt åka till kanariska trädgården och ha picnic som idag på eftermiddagen. Och eftersom vår planerade målning sket sig >>> och inga reserv-måsten fanns på to-do-listan så hängde vi på ut i det gröna.



En hel eftermiddag i en grön park, där ungarna kunde springa omkring fritt och mammorna kunde sitta på filtar i gräset och bli röda om axlarna.
Kalas-eftermiddag.
Sånt borde man göra oftare.

Men som sagt, jag är fasligt röd om axlarna och förvånansvärt trött i benen för att ha suttit på en filt i solen.
Fler fina bilder kommer naturligtvis.

/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vad härligt det ser ut!! Jag vill också bli röd om axlarna :)

Här regnar det konstant kan man säga. Jag har fortfarande strumpor, långbyxor och jacka på mig när jag går ut :/ På GC räcker det ju att man åker från PdI och till Las Palmas och vädret kan skifta ca 1 timmes skillnad. I helgen åkte vi 30 mil och det regnade konstant nästan hela tiden, och fler lågtryck står på kö.
Hoppas ni får en härlig dag!

Svar: Så tråkigt att sommaren kommit av sig i Sverige :(
Yohanna i Las Palmas

2012-06-18 @ 11:22:57
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: AnneliH

Jag får kika in här hos dig och drömma mig bort. Just nu skulle jag vilja ha Pippis kappsäck med massor av guldmynt så jag kunde sätta mig på ett plan till varmare breddgrader :)

2012-06-18 @ 15:01:03
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0