Skrivet den: 2012-06-26 Klockan: 00:33:38

Hemma igen!

Jag nu är vi äntligen hemma igen efter tre dagar i sommarstugan och 1,5 timme i bilkö. Vilken tur att vi åt på MacceD innan vi började åka så att alla var nöjda och glada i bilen.
 
 
Och veckans skörd av kackelackor här hemma i lägenheten blev bara SJU stycken. Jag hade förväntat mig många fler.
Så det var bara att börja sopa och skura golv när vi fått in de sovande ungarna i sina sängar.
 
Men nu har vi ätit upp resterna av midsommartårtan, det är ju bara söndag idag ;), sett på en snutt film på TV och nu ska vi gå och knoppa. I morgon måste vi går upp tidigt. Betygen ska hämtas i Alexanders skolan klockan 9 och sedan ska jag köra oceanångaren till flygplatsen med svärföräldrarna som ska åka till Sverige på sommarsemester.
 
Uff, vi får se om jag kan sova något i natt. Det är ju inte varje dag precis som jag rattar bil och det gör mig VÄLDIGT nervös. Fånigt jag vet, men ännu värre när svärfar ska sitta bredvid och kommentera.
 
Ja ja håll en tumme tack.
Återkommer med rapport så fort som alla är på plats.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Håller alla tummar o tår! :) Det är modigt att köra i Las Palmas...tycker att de kör som biltjuvar där :)))

Svar: Så sant så sant, riktiga biltjuva kör det som ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-06-26 @ 06:48:40
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: annapanna

Kackerlackor!!!! Bläää, men sju lät ju inte så farligt även om jag hade fått panik över EN!! I'm such à gööörl, jag vet! ;D Ingen vila ingen ro. Tur att du fick ladda med lite smarrig tårta inför alla bestyr!? Nu vart jag supersugen på det!! ( Tårta alltså) ;D Kram

Svar: Görl eller inte kackerlackor ÄR äckliga!Brrrrrrr :(
Yohanna i Las Palmas

2012-06-26 @ 07:02:14
URL: http://annapannis.blogg.se
Postat av: Anna

Nu tror jag min blogg fungerar igen! Vore bra om du kan kika in och se om det är ok från en annan dator än min. Funkar det inte får du gärna skicka ett mail (om det fungera vore en kommentar alltid uppskattat).

Verkar dock ta lång tid innan inlägg publiceras, men just nu är jag nöjd med en fungerande blogg!

Kram

Svar: Jippey! Du är tillbaka ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-06-26 @ 10:24:42
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Jenny

Jag ar oxa lite nipprig nar jag ska ratta bil, man blir nog det om man inte kor sa ofta. Men det ska nog ga bra. :) Ar inne och laser har da och da nar jag kan lana makens dator, min dator har pajjat sa ar datorlos. Men tittar alltid in har sa fort jag far chansen.

Ha en fin tisdag!

Halsningar

Jenny

Svar: Tack för det, det värmet att du tittar förbi ;) Och du har så rätt, det fattas körning för mig. Då skulle jag nog bli säkrare.
Yohanna i Las Palmas

2012-06-26 @ 10:39:33
URL: http://www.iwales.blogg.se
Postat av: Åsa

Håller en tumme och du grejar det där galant :)
Botmedlet är nog att köra ofta :)
Men de där kackerlackorna....huuuuuuuaaa..me not like at all.
Kramar på dig!

Svar: Jo det gick bra till slut. Så mycket oro för ingenting ;) Och kackerlackor ja, de borde förbjudas i lag tycker jag ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-06-26 @ 10:40:56
URL: http://sommerseth1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0