Skrivet den: 2012-06-30 Klockan: 00:29:37

En liten bit spansk musik

Jag har fastnat i vinkelvolten här med mobiltelefonen och tappat sugen lite.
Och inspirationen.
Ni får lyssna på den här så länge:
 
 
 
Den här låten spelade farfar på sin gitarr för Alexander, när han var liten....mindre ;)
 
Något dör i själen, när en vän går.
 
Och Alexander tyckte så mycket om den att vi fick spela in den på cd och spela hemma och i bilen. Det är lite sött tycker jag och denna har därför fått en alldeles speciell plats i mitt hjärta.
En liten bit spansk musik att snurra omkring till hemma på vardagsrumsgolvet.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vilken fin låt. Jag gillar verkligen spansk musik. :)
Min morfar spelade på sin mandolin för mig när jag var mindre och jag kommer ihåg att jag tyckte det var så fint att jag grät.

Svar: Nej så sött, att du blev så tagen av mandolinspelandet ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-06-30 @ 08:24:04
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Jenny

Åh va mysigt! Tyvärr fungerade inte låten att lyssna för mig :-(

Hoppas du har en riktigt skön lördag!

Kramar Jenny

Svar: Nej vad tråkigt för det är en härlig låt.
Yohanna i Las Palmas

2012-06-30 @ 11:18:35
URL: http://jennyn.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0