Skrivet den: 2012-07-14 Klockan: 23:59:40

Strandutmattning

Jag vet faktiskt ingenting som man blir så trött av som att vara en hel dag på stranden. Det har vi varit idag och vi är alla utmattade. Ungarna somnade på stört, Älsklingen ligger och snarkar i soffan och jag håller på att jäspa käkarna ur led.
 
 
 
En väninna ringde här-om-dagen och frågade om vi ville följa med till stranden så som idag. Och efter att vi varit instängda här i lägenheten under renoveringen så förtjänade vi verkligen att komma ut och lufta oss på playan.
Även fast vi ska åka för att vara där i två veckor, om några dagar.
 
Playan kan man aldrig få för mycket av.
 
Det hände egentligen ingenting speciellt eller världsomvälvande. Det blev bara en himla bra dag. En sån som som är som balsam för själen och uppmuntring för familjelivet.
Inga stora bråk, inga stora olyckor och inga stora besvikelser.
Sånt gillar jag.
Bara mys.
 
Får berätta mer en annan gång för nu MÅSTE kroppen i säng.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att höra :))
Stor kram till dig!

Svar: Detsamma till dig min sköna ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-07-15 @ 10:02:18
URL: http://sommerseth1.wordpress.com
Postat av: AnneliH

Gött! Ja, "sjön suger" :)

Svar: Ja jag tror faktisk att jag fortfarande är lite trött i kroppen efter gårdagens strandhäng ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-07-15 @ 10:19:17
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Hanna

Jag VILL också bli dödstrött av en dag på stranden. har ju inte hänt än, denna sommar!

Må gott!

Svar: Ja jag har hört att ni har dåligt väder i Sverige. Så ledsamt nu när alla väntat så på att få gå till stranden.
Yohanna i Las Palmas

2012-07-16 @ 18:22:44
URL: http://hanna.fornhem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0