Skrivet den: 2012-07-27 Klockan: 15:28:05

En hemmadag

God Morgon Lördag nr.10!
 
Vi tar en hemmadag idag och är här och pysslar och donar. Med lite avbrott för dopp i poolen naturligtvis.
Det var nörvändigt kände jag dâ jag började att känna mig lite utsliten och stress-deppig sâhär pâ semestern.
Helt och hâllet mitt egna fel som hetsar upp mig och vill göra sâ himla mycket.
 
 
 
 
Hittills sâ har jag klippt TRE lânghâriga kanarier och känner mig jäkligt nöjd över resultatet. Bildbevis kommer. Men VEM ska kilppa Yohanna?
 
Tvättmaskinen gâr pâ högvarv och uteplatsen är skurad.
Nu tar vi paus här och gâr och doppar oss i poolen.
Jag âterkommer :D
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Jag jobbar stenhårt på att tagga ner den här semestern och gör EN nyttig sak varje dag. I dag byggde jag en IKEAbokhylla....

Svar: Vad bra! Man kanske skulle börja jobba extra pâ det, att ta det lugnt ocksâ.
Yohanna i Las Palmas

2012-07-27 @ 20:29:16
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: AnneliH

Ja, man måste ju ta´t lite lugnt med :) Kram

Svar: Ja man mâste det, och det är svârt när det finns sâ mycket kul att göra och sâ lite tid.
Yohanna i Las Palmas

2012-07-27 @ 21:14:44
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Caroline

Visst är det viktigt att vara effektiv, men ännu viktigare att kunna ta det lugnt emellanåt.

Kram

Svar: Sâ sant, sâ sant och det är jag väldigt dâlig pâ. Speciellt pâ semestern dâ jag vill hinna med att njuta sâ mycket som möjligt och fara hit och dit.
Yohanna i Las Palmas

2012-07-27 @ 22:28:54
URL: http://barbaskon.blogspot.se
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Här blev det ofrivillig solpaus, idag kom moln och gråhet som ett brev på posten

Svar: Ja det kan behövas en solpaus ibland. Speciellt om man som jag brände upp rumpan i förrgâr och kan knapt sitta ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-07-28 @ 10:29:44
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0