Skrivet den: 2012-08-13 Klockan: 18:27:23

Mândagslista frân sommarstugan

Ja som sagt, vi är fortfarande kvar i sommarstugan och att vara själv med de tvâ monstrena var lite mer energikrävande än att vara hemma inom hemmets lugna och säkra fyra väggar.
Jag fick gâ till stranden med dem för att hâlla dem lugna och har inte kommit ât att skriva mândagslista förrens nu, dâ Älsklingen kommit frân jobbet, lunchen är intagen och Irma är tagen till poolen för att rasta av sig ;)
 
 
 
 
 
 
 
Just nu, när jag har en mistlurslâtande 5-âring som är mycket besviken över att ha utegângsförbud i 5 minuter efter att ha missbrukat sina 3 andra chanser, försöker jag att koncentrera mig pâ vad jag är tacksam över i mitt liv, en mândag som denna.
Efter vissa koncentrationssvârigheter har jag beslutat mig för att utegângsförbudet för 5-âringen kommer att gälla tills jag fâtt färdigt inlägget och sedan ska vi gâ till poolen och bada.
Det sista badet innan det är dags att âka tillbaka till storstan och vardagslägenheten.
 
Alltsâ en mândagslista a`la jennyn:
 
 
- att jag har en sommarstuga att âka till ;)
 
- att jag har barn, jag ÄR lycklig över att ha barn, jag lovar och svär, fast kanske inte alltid.....eller? ;)
 
Mer räckte inte koncentrationsfömâgan till under mistlursorkestern. Jag ger mig.
 
Âterkommer!
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vad mysigt det ser ut att ligga där på madrassen!

Svar: Det kan jag berätta att det var, för jag provade också att göra det ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-13 @ 20:47:49
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Ann-MarI

Det är inte alltid viktigt att få en lång lista :)
Skönt verkar ni ha det, trots små tålamodstest ;-)
Kram

Svar: Nej det är väl inte kvantitet man ska leta utan kvallite ;)
Yohanna i Las Palmas

Postat av: Freja

Hahaha, tappet av dig att fortsätta inlägget under sådana förhållanden, jag vet hur det är!

Svar: Jag blev gaaaaaaaaalen ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-13 @ 22:52:25
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0