Skrivet den: 2012-08-02 Klockan: 12:36:38

Här packar vi upp

Nu börjar det mindre roliga med att komma hem från en semester; att packa upp. Hela huset är fullt med väskor och påsar med saker som ska in på sina ställen och på något sätt så är det inte lika roligt att packa upp som det är att packa ner.
 
Konstigt ;)
 
 
Fast det som ändå är roligt just idag, är ju att jag får hänga upp alla mina nya, fina och nytvättade kläder som jag fyndat och fått under semestern.
DET är roligt.
 
Annars så gapar allt tomt här hemma och vi ska straxt ge oss iväg till fruktaffären för att handla hem lite frukt och grönsaker. Älsklingen jobbar länge idag + att de har möte ovanpå det, så vi får se om vi hinner med någon storhandling idag när han kommer hem.
 
Bäst att köra igång i ett molnigt med varmt Las Palmas.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Lite vedmodigt är det att packa upp iaf när man landar här...samtidigt är det ju skönt att komma hem iof. Ha en fin kväll!

Svar: Ja det blir lite blandade känslor, det håller jag med om.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-02 @ 16:01:12
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Freja

Jag reser ju mycket i tjänsten, och jag packar nästan aldrig upp... Väskan får stå tills jag ska iväg igen och först då inser jag att all smutstvätt fortfarande ligger kvar i väskan... Fy mig...

Svar: Ha ha luktar gott i väskan förstår jag ;) Man kanske skulle köra den rutinen. Samma saker ska ju med nästa gång i alla fall.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-02 @ 19:58:41
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Jag ser inte heller fram emot det när vi kommer hem från semestern. Tvätt inklusive sängkläder för nio pers haha.

Svar: Uff! DET är mycket. Jag har ändå smygtvättat lite UNDER semestern.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-02 @ 21:14:31
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0