Skrivet den: 2012-08-11 Klockan: 01:22:28

Här är vi tillbaka i sommarstugan

Efter ännu en lyckad mini-födelsedag är vi tillbaka i sommarstugan.
Och Wifin:n verkar fungera ;)
 
 
 
Det väntas värmebölja här, âterigen, till helgen. Temperaturer runt 40 grader är förutspâtt. Och vad kan dâ vara bättre än att ligga i vattenet, playan eller poolen ;)
 
När vi lämnade Las Palmas, halv âtta pâ kvällen, sâ visade bilen pâ 25,5 grader. Halvvägs ner visade den pâ 31,5 och väl i Puerto Rico hade den sjunkit nâgot till 27 grader.
Vi fâr se vad som händer i morgon ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Fenixmona

40 grader...ja, då är det absolut bäst på stranden! Själv ståtar vi med 7 grader denna morgon! Redan höstkyla här! Kramiz

Svar: Uff SJU grader, redan ?!?
Yohanna i Las Palmas

2012-08-11 @ 08:00:38
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Postat av: AnneliH

Härligt! Nu skulle man absolut vara där! Ha en härlig strand dag!

Svar: Tack det ska vi försöka att ha, tillsammans med alla andra som OCKSÂ vill ligga i vattnet och svalka sig.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-11 @ 09:37:47
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: gbg

härligt med värme. är det bikinin på bilden du ska prova? eller är det dig den sitter på på bilden?

Svar: :D Det är jag som har bikinin pâ mig pâ bilden och det är den jag ska prova idag...pâ stranden, och se vad den gâr för ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-11 @ 11:33:17
Postat av: gbg

antar att det blev succe på stranden i den nya bikinin*ler*

Svar: Jo men visst blev det de ;) Jag är i alla fall nöjd. Den trillade ju inte av om man sâ säjer...
Yohanna i Las Palmas

2012-08-12 @ 10:46:12
Postat av: gbg

kan ja förstå. av bilderna att döma såg den ju ut att verkligen sitta fint på dig. riktigt snyggt!!!

Svar: Man tackar och bockar för den komplimangen ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-12 @ 15:05:38
Postat av: gbg

det va så lite så!! man ska inte va rädd för o ge komplimanger tycker jag

Svar: Det har du så rätt i, det ska man inte vara.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-14 @ 14:29:42
Postat av: gbg

fast det kanske hade blivit ännu större succe om den trillat av haha

Svar: Njaaaaa, jag är inte så säker på det. Snyggare på en utan tror jag faktiskt ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-14 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0